Παρασκευή, 9 Μαΐου, 2025
e-mesara
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • (Α)ΣΧΟΛΙΑΣΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ
  • ΜΟΝΟΣΤΗΛΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΑΡΘΡΑ
  • ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • (Α)ΣΧΟΛΙΑΣΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ
  • ΜΟΝΟΣΤΗΛΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΑΡΘΡΑ
  • ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
No Result
View All Result
e-mesara
No Result
View All Result
Home ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού 4

07/05/2018
in ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
0
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού 4
0
SHARES
Share on Facebook

Γράφει ο Γιάννης Σηφάκης*

Πότε μέχρι σήμερα μετά την αξιολόγηση δόθηκε η ευκαιρία να συζητήσουν αξιολογητής με τον αξιολογούμενο και επειδή τα κριτήρια της αξιολόγησης μέχρι σήμερα είναι ρευστά ,υποκειμενικά, πολλές φορές ανύπαρκτα ,…. Η αμφισβήτηση της, αν γίνει συζήτηση είναι μεγάλη αλλά και δεν έχει καμιά ανατροφοδότηση .

Σε καμιά σχολή δεν διδάσκεται η ανατροφοδότηση των γνώσεων της αξιολόγησης και αυτό δηλώνει και την αδυναμία του όλου εκπαιδευτικού συστήματος μας μέχρι σήμερα .

Πολλές φορές αν όχι όλες, μέχρι σήμερα ακούω να παντρεύουν στην αξιολόγηση το αντικείμενο της που είναι ο εκπαιδευτικός με το παλαιό σχολείο ,προβληματικές περιοχές ,…πράγματα διαφορετικά τα οποία συγκρίνονται μαζί .

Και για να αναφερθώ στα του οίκου μας πρώτα, καθώς μέχρι σήμερα ο εκπαιδευτικός κόσμος δεν έχει δει τον εκπαιδευτικό ως εκπαιδευτικό –επιστήμονα –παιδαγωγό . Από την άλλη πλευρά, η μέχρι τώρα πολιτεία μόνο ως «κομματικό» εντολέα αλλά και οι ίδιες οι συνδικαλιστικές οργανώσεις ως «συντεχνιακό».

Μέχρι σήμερα ο εκπαιδευτικός δεν αξιολογήθηκε μέσα στην εκπαιδευτική πυραμίδα και να αποτελέσει βασικό παράγοντα στο όλο εκπαιδευτικό σύστημα και στον προγραμματισμό της πολιτείας αλλά πολλές φορές μόνο η συμπεριφορά του, χωρίς να την έχουμε καθορίσει με αντικειμενικά και όχι υποκειμενικά κριτηρια, είναι το βασικό κριτήριο  για την καλή αξιολόγηση του.

Η αμφισβήτηση του ίδιου του εκπαιδευτικού από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς σε θέσεις κλειδιά στην όλη εκπαιδευτική αξιολόγηση. Π.χ  Δ/ντές Σχολικών μονάδων ,προϊσταμένων , σχολικών συμβούλων ,……

Ο συνεχής και εναλλασσόμενος ρόλος του εκπαιδευτικού σε διαφορετικές θέσεις αλλά και με διαφορετικά κριτήρια αξιολόγησης για τη συγκεκριμένη εργασία, την οποία καλείται κάθε φορά να εργαστεί . Άλλοτε τον βλέπουμε μαχόμενο εκπαιδευτικό μέσα στην τάξη και άλλοτε ως διοικητικό υπάλληλο μέσα σε ένα γραφείο (2χ2)m  να διεκπεραιώνει μονάχα έγγραφα και όχι να διδάσκει (παιδαγωγεί –εκπαιδεύει) .

Αλήθεια,, για τις συνθήκες εργασίας αλλά και τα μέσα τα οποία έχει στην διάθεση του ο εκπαιδευτικός μαζί και οι μαθητές ποιος –οί πως, αλλά και πότε θα  αξιολογηθούν και τα αποτελέσματα τους θα αξιοποιηθούν ;

Τέλος, θα πρέπει να σημειωθεί ότι όλοι μας θα πρέπει να δεχθούμε την συνυπευθυνότητα, την οποία θα πρέπει να έχουμε για την αξιολόγηση .

*          Ο Γιάννης Σηφάκης είναι Καθηγητής Β/θμιας Εκπ/σης στο Ηράκλειο

Previous Post

Πίνακες με τα οργανικά κενά όλων των ειδικοτήτων στην α/θμια εκπ/ση στα σχολεία του Νομού Ηρακλείου

Next Post

Έφτασε το σκάφος με τους μετανάστες στους Καλούς Λιμένες! Ανάμεσά τους γυναίκες και παιδιά – Πρώτες εικόνες…

Next Post
Έφτασε το σκάφος με τους μετανάστες στους Καλούς Λιμένες! Ανάμεσά τους γυναίκες και παιδιά – Πρώτες εικόνες…

Έφτασε το σκάφος με τους μετανάστες στους Καλούς Λιμένες! Ανάμεσά τους γυναίκες και παιδιά - Πρώτες εικόνες…

  • Αρχείο
  • Επικοινωνία

© All rights reserved 2014 - 2025 | Incited by Aimark Digital Strategy - Development by Intelweb. || ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ || ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • (Α)ΣΧΟΛΙΑΣΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ
  • ΜΟΝΟΣΤΗΛΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΑΡΘΡΑ
  • ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ

© All rights reserved 2014 - 2025 | Incited by Aimark Digital Strategy - Development by Intelweb. || ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ || ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ