Τρίτη, 1 Ιουλίου, 2025
e-mesara
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • (Α)ΣΧΟΛΙΑΣΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ
  • ΜΟΝΟΣΤΗΛΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΑΡΘΡΑ
  • ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • (Α)ΣΧΟΛΙΑΣΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ
  • ΜΟΝΟΣΤΗΛΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΑΡΘΡΑ
  • ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
No Result
View All Result
e-mesara
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ

Τζώρτζης Μονογυιός: Το τιμόνι της Ferrari “φωτίζει” τα αίτια της τραγωδίας – Τι έδειξε η πρώτη πραγματογνωμοσύνη

16/01/2022
in ΕΛΛΑΔΑ
0
Τζώρτζης Μονογυιός: Το τιμόνι της Ferrari “φωτίζει” τα αίτια της τραγωδίας – Τι έδειξε η πρώτη πραγματογνωμοσύνη
0
SHARES
Share on Facebook

Η πρώτη πραγματογνωμοσύνη φέρνει στο “φως¨ κάποια πρώτα στοιχεία σχετικά με τα αίτια του τραγικού δυστυχήματος με τη Ferrari, στο οποίο έχασε τη ζωή του ο Τζώρτζης Μονογυιός.

Σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, οι ειδικοί που καλούνται να δώσουν απαντήσεις στο ερώτημα του γιατί το μοιραίο super car βγήκε από την πορεία του και τυλίχθηκε αμέσως μετά την πρόσκρουση στις φλόγες φαίνεται να εκτιμούν πως το τιμόνι του αυτοκινήτου δίνει σημαντικά στοιχεία που ενδεχομένως εξηγούν τα αίτια του τραγικού δυστυχήματος.

Το συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου έχει πέντε θέσεις λειτουργίας στο δεξί μέρος του τιμονιού που παραπέμπει μάλιστα το τιμόνι της formula 1.

H τέταρτη και πέμπτη θέση αφορά το traction control system, δηλαδή το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ενώ η Πέμπτη σχετίζεται με το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας, το γνωστό ESP.

Τα πρώτα στοιχεία της πραγματογνωμοσύνης υπογραμμίζουν ενδείξεις απενεργοποίησης του συστήματος ευστάθειας (ESP)ή ακόμη και μη γνώσης για την ενεργοποίησης του, λαμβάνοντας υπόψιν ότι ο άτυχος οδηγός το οδηγούσε για πρώτη φορά.

Η μη λειτουργία του ESP είχε ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να υπερστρέψει σε ένα απότομο πάτημα του γκαζιού.

Σε κάθε περίπτωση, δεδομένου της σφοδρής πρόσκρουσης και καύσης που είχε ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να γίνει συντρίμμια οι ειδικοί δεν είναι σε θέση να απαντήσουν μετά βεβαιότητας ότι το ESP ήταν όντως απενεργοποιημένο ή δείχνει απενεργοποιημένο επειδή ενδεχομένως μετατοπίστηκε ο διακόπτης μετά το δυστύχημα.

Γιατί πήρε φωτιά

Σύμφωνα με την πραγματογνωμοσύνη η φωτιά έχει ξεσπάσει στη δεξαμενή καυσίμου κάτω από το κάθισμα του οδηγού με την σφοδρότητα της σύγκρουσης πιθανόν να προκάλεσε την διαρροή καυσίμου.

Τα ντεπόζιτα καυσίμου στο συγκεκριμένο όχημα βρίσκονται κάτω από τον χώρο αποθήκευσης στο μπροστινό τμήμα της ατράκτου και κάτω από τις θέσεις του οδηγού και του συνοδηγού.

Παράλληλα διερευνάται η ποιότητα και τα χαρακτηριστικά των ελαστικών.

Όπως έχει γίνει γνωστό το όχημα κινείτο μεταξύ 100 και 120 χιλιομέτρων. Η συγκεκριμένη ταχύτητα δεν θεωρείται υψηλή για τον συγκεκριμένο τύπο οχήματος εντούτοις, όπως εξήγησαν στον ΣΚΑΙ ειδικοί, η απενεργοποίηση του ESP σε συνδυασμό με απότομο πάτημα του γκαζιού μπορεί να οδηγήσει σε υπερστροφή και εκτροπή ακόμη και με χαμηλές ταχύτητες.

Πηγή: enikos.gr

Previous Post

Κορµός σοκολάτας µε φουντούκια

Next Post

Θεσσαλονίκη: Συγκλονίζει η 24χρονη που έπεσε θύμα βιασμού σε πάρτι – “Δεν θα κάνω πίσω”

Next Post
Θεσσαλονίκη: Συγκλονίζει η 24χρονη που έπεσε θύμα βιασμού σε πάρτι – “Δεν θα κάνω πίσω”

Θεσσαλονίκη: Συγκλονίζει η 24χρονη που έπεσε θύμα βιασμού σε πάρτι – “Δεν θα κάνω πίσω”

  • Αρχείο
  • Επικοινωνία

© All rights reserved 2014 - 2025 | Incited by Aimark Digital Strategy - Development by Intelweb. || ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ || ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • (Α)ΣΧΟΛΙΑΣΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ
  • ΜΟΝΟΣΤΗΛΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΑΡΘΡΑ
  • ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ

© All rights reserved 2014 - 2025 | Incited by Aimark Digital Strategy - Development by Intelweb. || ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ || ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ