Τετάρτη, 14 Μαΐου, 2025
e-mesara
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • (Α)ΣΧΟΛΙΑΣΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ
  • ΜΟΝΟΣΤΗΛΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΑΡΘΡΑ
  • ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • (Α)ΣΧΟΛΙΑΣΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ
  • ΜΟΝΟΣΤΗΛΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΑΡΘΡΑ
  • ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
No Result
View All Result
e-mesara
No Result
View All Result
Home ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Θέλετε γνώμες για την παιδεία; Είναι απλό! Ρωτήστε μάχιμο εκπαιδευτικό…

11/11/2018
in ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
0
Δείτε όλα τα νέα δυσπρόσιτα Δημοτικά Σχολεία της Ελλάδας…
0
SHARES
Share on Facebook

Του Κώστα Καπετσώνη

Στη Μεγάλη Βρετανία εδώ και χρόνια δίνεται μεγάλη σημασία στην εμπειρία των απλών εκπαιδευτικών, η οποία περιλαμβάνει καταγραφές και αξιολογήσεις συστηματικών πρακτικών, όπως έρευνα στη τάξη για κάποια εκπαιδευτική πτυχή και διαδικασιών βελτίωσης της ποιότητας της διδασκαλίας και μάθησης.

Η πρωτογενή αυτή γνώση που με τη συμβολή ειδικών στα πανεπιστήμια επεξεργάζεται, θεωρείται όλο και πιο πολύ ως η πιο έγκυρη, γιατί δημιουργείται στο χώρο που παίρνουν μέρος οι πρωταγωνιστές και η οποία έρχεται να αντιπαρατεθεί με τη γνώση που μονοπωλήθηκε ως τώρα από μία ελίτ πανεπιστημιακών και πολιτικών.

ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΟΜΩΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ

  1. Οι εισηγητές αλλαγών πλάθουν στο νου τους ένα διαυγές, συγκροτημένο όραμα του προορισμού και νομίζουν ότι το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να εξηγήσουν στον κόσμο( Έλληνες εκπαιδευτικοί) ποιο είναι το όραμά τους. Ως τώρα εξηγούν στους εκπαιδευτικούς τι έχουν σκεφθεί και τι πρέπει να εφαρμόσουν.

{module [804]}

  1. Η αποδοτική αλλαγή απαιτεί ανοιχτό μυαλό και ετοιμότητα να κατανοήσουν τις σκέψεις των άλλων(εκπαιδευτικών).Ως τώρα ποτέ δεν έχουν καταγραφεί συστηματικά στοιχεία που βασίζονται στις απόψεις και στην εμπειρία του εκπαιδευτικού προσωπικού  συμπεριλαμβανομένης και της ρητορικής των διαβουλεύσεων.
  2. Μια άλλη παγίδα όταν επιχειρούμε αλλαγές είναι να αποδίδουμε τα προβλήματα που επιτάσσουν την αλλαγή στα ελαττώματα ατόμων(εκπαιδευτικών). Ως τώρα γίνονται συνεχώς δηλώσεις   που   καταδεικνύουν τον «υπεύθυνο» της κατάστασης δηλαδή τον εκπαιδευτικό. Ένα αντιπροσωπευτικό παράδειγμα αυτού του λάθους είναι και το ζήτημα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.
  3. Οι εισηγητές αλλαγών ως τώρα επιθυμούσαν το σκοπό χωρίς να παρέχουν τα μέσα.(στους εκπαιδευτικούς). Τέτοια μέσα, όπως είναι γνωστό, δεν διατέθηκαν ποτέ και δεν υπάρχουν ειδικά τώρα με τη φτωχοποίηση των εκπαιδευτικών
  4. Όσοι επηρεάζονται (οι εκπαιδευτικοί) από την αλλαγή πρέπει να γνωρίζουν τι σημαίνει για αυτούς η αλλαγή και πώς επηρεάζονται. Ως τώρα καμία αλλαγή δε συνοδεύτηκε με ενημέρωση και επιμόρφωση στους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς για το τι σημαίνει για αυτούς η συγκεκριμένη αλλαγή που προωθείται.
  5. Η αλλαγή προϋποθέτει κονδύλια για επιμόρφωση όλων των εμπλεκόμενων .

Πηγή: fresheducation.gr

Previous Post

Γιορτή Πολυτεχνείου: Ένα πρότζεκτ  για Νηπιαγωγείο!

Next Post

Ο χοχλιδολόγος…

Next Post
Ο χοχλιδολόγος…

Ο χοχλιδολόγος…

  • Αρχείο
  • Επικοινωνία

© All rights reserved 2014 - 2025 | Incited by Aimark Digital Strategy - Development by Intelweb. || ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ || ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • (Α)ΣΧΟΛΙΑΣΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ
  • ΜΟΝΟΣΤΗΛΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΑΡΘΡΑ
  • ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ

© All rights reserved 2014 - 2025 | Incited by Aimark Digital Strategy - Development by Intelweb. || ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ || ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ