Ακολουθώντας τις κλασσικές γραμμές που διακρίνουν τα μοντέλα της Porsche, η Cayenne πατά σε μια νέα πλατφόρμα αλουμινίου, εξοπλίζεται με πολλές τεχνολογίες και διαθέτει μια ισχυρή γκάμα μηχανικών συνόλων.
Ωστόσο, η έλευση της νέας γενιάς φαίνεται ότι έδωσε το έναυσμα σε ανεξάρτητους σχεδιαστές να δώσουν μια μικρή γεύση για την αισθητική που θα μπορούσε να ακολουθήσει η pick up έκδοση του μοντέλου.
Όπως μπορούμε να δούμε το εμπρόσθιο μέρος διατηρείται αυτούσιο, ενώ το διπλοκάμπινο αμάξωμα διαθέτει έναν μεγάλο χώρο φόρτωσης. Συνολικά έχουμε να κάνουμε με ένα αρκετά δυναμικό σύνολο, που αν έμπαινε στην παραγωγή, θα παρουσίαζε μεγάλο ενδιαφέρον. Παρόλο που δεν γνωρίζουμε αν κάτι τέτοιο είναι στις προθέσεις της Porsche, η δραστηριοποίηση της Mercedes με την X-Class ίσως τελικά αναγκάσει τη γερμανική εταιρεία να προχωρήσει σε μια ανάλογη κίνηση.
Σε αυτή την περίπτωση η pick up Cayenne θα εξοπλιζόταν με τα μηχανικά σύνολα της «απλής» έκδοσης, με την ισχύ να φτάνει τα 550 άλογα. Θυμίζουμε ότι στους κινητήρες αρχική επιλογή είναι ο 3λιτρος V6 βενζινοκινητήρας των 340 ίππων (+40 PS) και 450 Nm ροπής, που συνδυάζεται με ένα νέο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Αμέσως μετά ακολουθεί ο 2,9 λίτρων biturbo V6 της Cayenne S, με 440 άλογα (+20 PS) και 550 Nm ροπής.
Οι επιδόσεις είναι αρκετά γρήγορες, αφού το 0-100 χλμ./ώρα στη βασική Cayenne απαιτεί 6,2 δευτερόλεπτα (5,9 δλ. με το πακέτο Sport Chrono), ενώ η Cayenne S έχει 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2 δευτερόλεπτα (4,9 δλ. με το πακέτο Sport Chrono).
Στην κορυφή βρίσκεται η έκδοση Turbo που χρησιμοποιεί τον κινητήρα 4 λίτρων V8 biturbo που παράγει 550 ίππους και 770 Nm ροπής (χρειάζεται 4,1 sec για να φτάσει στα 100 km/h από στάση, ή μόλις 3.9 sec όταν είναι εξοπλισμένο με το προαιρετικό πακέτο Sport Chrono, με τη μέγιστη ταχύτητα να φτάνει τα 286 km/h).
Πηγή: newsauto – ΚΩΣΤΑΣ ΦΟΥΖΑΣ (kf@newsauto.gr)