Στο κλιμάκιο συμμετείχε και η Γενοβέφα Χουστουλάκη, μέλος της ΤΕ Ηρακλείου του ΚΚΕ
Με τους Διευθυντές Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Ν. Ηρακλείου συναντήθηκε κλιμάκιο του ΚΚΕ, με επικεφαλής τον Μανώλη Συντυχάκη, βουλευτή Ηρακλείου του ΚΚΕ και περιφερειακό σύμβουλο με την Λαϊκή Συσπείρωση. Στο κλιμάκιο συμμετείχε και η Γενοβέφα Χουστουλάκη, μέλος της ΤΕ Ηρακλείου του ΚΚΕ. Στo πλαίσιo της συνάντησης ο βουλευτής του ΚΚΕ ζήτησε ενημέρωση σχετικά με τα δεδομένα που θα ανοίξουν τα σχολεία και στον Νομό Ηρακλείου.
Ο Μ. Συντυχάκης υπογράμμισε ότι αν μια φορά χρειάζονταν να παρθούν μέτρα στήριξης για τα γυμνάσια και τα λύκεια, για τους παιδικούς σταθμούς, τα δημοτικά και τα νηπιαγωγεία, σήμερα τα μέτρα αυτά πρέπει να είναι πολλαπλάσια.
Ανέδειξε ότι, μολονότι, η κυβέρνηση διέθετε όλο το απαραίτητο χρονικό διάστημα, για να εξασφαλίσει όλες τις ουσιαστικές προϋποθέσεις για το άνοιγμα των σχολείων, δεν έχει αναλάβει αυτή την ευθύνη. Αντίθετα επικαλείται προκλητικά την ατομική ευθύνη και το δημοσιονομικό βάρος για τα αναγκαία μέτρα -λες και ο λαός μας δεν πληρώνει για τη μόρφωση των παιδιών του- και καταφεύγει στις γνωστές αλχημείες για 17 μαθητές ανά τάξη. Ο χρόνος που κερδήθηκε, με την υπεύθυνη στάση του λαού στη φάση του lockdown, πήγε χαμένος, δεν αξιοποιήθηκε ούτε για τη θωράκιση της Παιδείας ούτε για την ενίσχυση των δημόσιων δομών Υγείας.
Η κατάσταση που διαμορφώνεται με τα εναπομείναντα εκπαιδευτικά κενά στον Νομό Ηρακλείου, όπως και πανελλαδικά, τα προβλήματα στη σχολική στέγη, τα σοβαρά προβλήματα σε σχέση με το φλέγον ζήτημα της καθαριότητας στα σχολεία, με το ανώτατο όριο μαθητών ανά τάξη, το ζήτημα της Προσχολικής Αγωγής ειδικά στον δήμο Ηρακλείου, επιβεβαιώνει, απ’ όλες τις απόψεις, ότι το άνοιγμα των σχολείων αντιμετωπίζεται από την κυβέρνηση με ημίμετρα.
Ο Μ. Συντυχάκης τόνισε ότι το ΚΚΕ παλεύει μέσα κι έξω από τη βουλή για να υλοποιηθούν τώρα όλα τα μέτρα που θα διασφαλίζουν την ασφαλή και ουσιαστική λειτουργία της μορφωτικής διαδικασίας.
Ο βουλευτής του ΚΚΕ ζήτησε να υλοποιηθούν τα δίκαια και ρεαλιστικά αιτήματα που οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς, οι μαθητές, έχουν διατυπώσει για το πώς πρέπει να ανοίξουν τα σχολεία και ειδικότερα: διαδικασίες μαζικών μόνιμων διορισμών, αποφασιστική μείωση του αριθμού μαθητών ανά τάξη, ώστε κανένα τμήμα να μην έχει πάνω από 15 μαθητές, πλάνο ανεύρεσης χώρων, ανέγερσης σύγχρονων και ασφαλών σχολικών κτιρίων, ακόμα και άμεσων αναγκαίων επινοικιάσεων κατάλληλων χώρων, στήριξη της καθαριότητας στα σχολεία, προμήθεια όλων των απαραίτητων μέτρων προστασίας, διενέργεια μαζικών επαναλαμβανόμενων τεστ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές, ώστε να υπάρξει άμεση παρέμβαση σε περίπτωση που χρειαστεί και να ελέγχεται η διάδοση του ιού.