Δεδομένων των επικείμενων διορισμών, είναι απαραίτητη και επιβεβλημένη, η διόρθωση των «λαθών» του Υπουργείου Παιδείας με τελικούς αποδέκτες τους ίδιους τους μαθητές.
Ο αλγόριθμος υπολογισμού οργανικών κενών έδωσε 102 θέσεις για γυμναστές έναντι πολλαπλασίων σε άλλες ειδικότητες, οι οποίες έχουν λιγότερες ώρες ανάθεσης στο ωρολόγιο πρόγραμμα. Ο συγκεκριμένος αλγόριθμος δεν υφίσταται σε καμία νομοθετική διάταξη και δεν συνάδει με τα οργανικά κενά του κλάδου.
Είναι πολυπληθής ο αριθμός των κενών θέσεων πανελλαδικά και όχι μόνο στα Δωδεκάνησα – Κυκλάδες όπου κατανεμήθηκαν τα δύο τρίτα των διορισθέντων καθηγητών Φυσικής Αγωγής!
Το ότι στο παρελθόν (δηλαδή δεκαπέντε χρόνια πίσω) διορίζονταν πολλαπλάσιοι καθηγητές Φυσικής Αγωγής, δεν δικαιολογεί το παράλογο της περσινής κατανομής. Είναι ανεπαρκής η κάλυψη για τους καθηγητές Φυσικής Αγωγής αριθμητικά και τοπικά.
Ο αυξημένος αναλογικά αριθμός συνταξιοδοτήσεων, επί τόσα χρόνια χωρίς διορισμούς, διατηρεί την ανάγκη διορισμού περισσοτέρων καθηγητών Φυσικής Αγωγής .
Οι ώρες Φυσικής Αγωγής έχουν αυξηθεί στο ωρολόγιο πρόγραμμα και προσελήφθησαν την φετινή χρονιά 500 γυμναστές στις δύο πρώτες φάσεις προσλήψεων αναπληρωτών, ενώ ακολούθησαν και άλλοι στις επόμενες φάσεις, φτάνοντας στις 1.500 συμβάσεις αναπληρωτών, με τα μισά σχολεία να μην έχουν και μέχρι το τέλος της χρονιάς γυμναστές.
Το Υπουργείο Παιδείας μας χτυπά την πλάτη αναφέροντας πως ο δυσανάλογα μεγάλος φετινός αριθμός αναπληρωτών Φυσικής Αγωγής , σε σχέση με τα οργανικά κενά, οφείλεται στο ότι οι μόνιμοι, κατέχουν δυσανάλογα πολλές θέσεις ευθύνης (διευθυντές, αποσπασμένοι εκτός τάξης σε φορείς, ομοσπονδίες κλπ)…
Το ποσοστό ωρών Φυσικής Αγωγής που διδάσκονται από τους ΠΕ70 έχει φτάσει φέτος σε ύψη δυσθεώρητα στα δημοτικά της επικράτειας με επικίνδυνες επιπτώσεις στους μαθητές που διδάσκονται το αντικείμενο της Φυσικής Αγωγής από τους δασκάλους που δεν το έχουν σπουδάσει.
Ο εμπαιγμός αγγίζει τα όρια καταστρατήγησης του συστήματος διορισμών και της ανοχής της εκπαιδευτικής κοινότητας !
Καθηγητές Φυσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης