Επιβεβαιώθηκε το χθεσινό δημοσίευμα του “e-mesara.gr”, σύμφωνα με το οποίο ο δρόμος της Μεσαράς (τμήμα Αγία Βαρβάρα – Καστέλι) ανοίγει σήμερα το απόγευμα, όμως ο δρόμος μέχρι την ολοκλήρωσή του έχει ακόμα αρκετή δουλειά, καθώς:
* Ο ανισόπεδος κόμβος (Α/Κ) Γέργερης αναμένεται να δοθεί σε χρήση μέχρι τις 10 Αυγούστου.
* Ο ημικόμβος Πρινιά θα λειτουργεί στην έξοδο του προς Αγία Βαρβάρα, η είσοδος από Αγία Βαρβάρα προς Μοίρες, μέσω του ημικόμβου Πρινιά, θα λειτουργήσει μέχρι τις 10 Αυγούστου,
* Ο κόμβος Πανασού σε αμέσως επόμενη φάση. Γεγονός που αναμένεται να προκαλέσει αντιδράσεις, καθώς οι κάτοικοι του Πανασού – οι πλέον αδικημένοι του έργου – θα συνεχίσουν να ταλαιπωρούνται από τον παλιό δρόμο, που έχει πολλά προβλήματα το οδόστρωμα του. Ζητούν άμεση ασφαλτόστρωση, καθώς ο κόμβος του φαίνεται να καθυστερεί αρκετά.
Επίσης το τμήμα από τον κόμβο της Αγίας Βαρβάρας έως τη σύνδεση με το δρόμο Αγία Βαρβάρα – Ηράκλειο, φαίνεται να καθυστερεί και αυτό αρκετά, λόγω των αρχαιοτήτων που βρέθηκαν στο χώρο. Βέβαια, αν ο χειμώνας είναι δύσκολος, όπως ο περσινός, θα υπάρξουν προβλήματα, καθώς το τμήμα που περνά σήμερα ο δρόμος, βούλιαζε κατά τακτά χρονικά διαστήματα…
Για την ιστορία, και σύμφωνα με την ανακοίνωση του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης:
Η κυκλοφορία θα επανέλθει στο νέο οδικό τμήμα από την Αγία Βαρβάρα προς Μοίρες και Μεσαρά του κάθετου άξονα Ηράκλειο – Μοίρες, μήκους περίπου 16 χλμ. Έτσι ο χρόνος μετακίνησης θα μειωθεί κατά 15 λεπτά και η απόσταση κατά περίπου 5 χλμ.
Η κίνηση των οχημάτων από το Ηράκλειο προς Μεσαρά, θα γίνεται μέσω του νέου κυκλικού κόμβου στην είσοδο του οικισμού της Αγίας Βαρβάρας προς Μοίρες, ενώ από Μοίρες προς Ηράκλειο θα γίνεται μέσω του Ισόπεδου Κόμβου στην περιοχή Καστελίου Μοιρών.
Στην παρούσα φάση θα λειτουργεί ο ανισόπεδος κόμβος (Α/Κ) Μορονίου – Πλουτής από και προς Ζαρό, Αμπελούζο κ.α., ενώ οι ανισόπεδοι κόμβοι (Α/Κ) Γέργερης και Πανασού δεν θα λειτουργήσουν προσωρινά.
Ο νέος οδικός άξονας περιλαμβάνει τρεις (3) σήραγγες και δύο (2) στέγαστρα συνολικού μήκους 1,6 χλμ και πέντε (5) κοιλαδογέφυρες συνολικού μήκους 928 μ.
Η κίνηση μέσα στις σήραγγες και στις γέφυρες θα πρέπει να γίνεται με προσοχή, χωρίς προσπεράσεις και με αυστηρή τήρηση των ορίων ταχύτητας.
Παρακαλούνται οι οδηγοί να τηρούν πιστά την οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση για την ομαλή και ασφαλή κυκλοφορία των οχημάτων.