Σάββατο, 17 Μαΐου, 2025
e-mesara
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • (Α)ΣΧΟΛΙΑΣΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ
  • ΜΟΝΟΣΤΗΛΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΑΡΘΡΑ
  • ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • (Α)ΣΧΟΛΙΑΣΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ
  • ΜΟΝΟΣΤΗΛΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΑΡΘΡΑ
  • ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
No Result
View All Result
e-mesara
No Result
View All Result
Home ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Πανελλαδικές Εξετάσεις 2021 – Σχολιασμός θεμάτων Ν. Γλώσσας

14/06/2021
in ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
0
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2021 – Σχολιασμός θεμάτων Ν. Γλώσσας
0
SHARES
Share on Facebook

Οι φιλόλογοι του Εκπαιδευτηρίου “Πράξη και Πρόοδος” σχολιάζουν τα σημερινά θέματα της Έκθεσης.

Γενικός Σχολιασμός:

Σε γενικές γραμμές τα φετινά θέματα στο μάθημα της Ν. Γλώσσας μπορούν να χαρακτηριστούν βατά και προσιτά για τους σωστά προετοιμασμένους μαθητές. Σαφώς, απαιτούνταν από τους μαθητές η κριτική αντιμετώπιση των θεμάτων, η σωστή οργάνωση και δόμηση των απαντήσεων και η προσεκτική διατύπωση.

Θέμα Α1:

Η περίληψη ήταν στοχευμένη και αφορούσε το θέμα της αναγκαιότητας του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού μέσα από προσωπικές μαρτυρίες Ελλήνων μαθητών.

Θέμα Β1:

Απαιτούνταν επαλήθευση ή διάψευση των απόψεων του συντάκτη, χωρίς τεκμηρίωση με αποσπάσματα από το κείμενο.

Θέμα Β2-Β3:

Ασκήσεις που αφορούσαν διδαγμένες θεωρίες, απλώς απαιτούσαν κειμενοκεντρική προσέγγιση.

Θέμα Γ:

Επρόκειτο για ένα ποίημα του Ν. Γκάτσου στο οποίο θίγεται η ευαισθησία των παιδιών στο Σείριο, τα οποία λυπούνται για τα προβλήματα που ταλανίζουν τα παιδιά στη γη. Τα ερωτήματα ήταν κατανοητά. Ζητούνταν η προσωπική άποψη των μαθητών. Ο ποιητής έδινε μια συγκεκριμένη κατεύθυνση, αλλά υπήρχε περιθώριο και για την αντίθετη προσέγγιση, αλλά με σωστή τεκμηρίωση.

Θέμα Δ:

Επρόκειτο για άρθρο σε νεανική ιστοσελίδα που ζητούσε από τους υποψηφίους να παραθέσουν την προσωπική τους άποψη σχετικά με τα εφόδια και τις δράσεις των νέων για έναν καλύτερο κόσμο. Υπήρχαν δυο ζητούμενα ευδιάκριτα, απλώς επειδή υπήρχε πληθώρα στοιχείων τα οποία έπρεπε να παραθέτουν οι μαθητές έπρεπε να είναι προσεκτικοί στη διατύπωση και δόμηση κάθε παραγράφου. Όσον αφορά τα ρηματικά πρόσωπα ήταν απαραίτητη η χρήση του γ’ προσώπου αλλά και του α’, εφόσον αφορούσε την άποψη των νέων. Τέλος, απαιτούνταν το επικοινωνιακό πλαίσιο του άρθρου.

Σχολιασμός – Εκπαιδευτική Ομάδα Τομέα Φιλολογίας:

Ζαχαριουδάκη Ελένη

Κυδωνάκη Μαριρένα

Σωπασής Νίκος

Φανουράκη Χαρούλα

Χατζηδάκη Μαρία

Εκπαιδευτικός Όμιλος Πράξη και Πρόοδος

..κάνε τα όνειρά σου.. Πράξη!

Έναρξη μαθημάτων καλοκαιρινής περιόδου: Τρίτη 22 Ιουνίου 2021

Οι εγγραφές συνεχίζονται..

Previous Post

Ευχαριστήρια ανακοίνωση του Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Αγίων Δέκα

Next Post

Βρέθηκε η 53χρονη που είχε εξαφανιστεί στο Ηράκλειο

Next Post
Βρέθηκε η 53χρονη που είχε εξαφανιστεί στο Ηράκλειο

Βρέθηκε η 53χρονη που είχε εξαφανιστεί στο Ηράκλειο

  • Αρχείο
  • Επικοινωνία

© All rights reserved 2014 - 2025 | Incited by Aimark Digital Strategy - Development by Intelweb. || ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ || ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • (Α)ΣΧΟΛΙΑΣΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ
  • ΜΟΝΟΣΤΗΛΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΑΡΘΡΑ
  • ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ

© All rights reserved 2014 - 2025 | Incited by Aimark Digital Strategy - Development by Intelweb. || ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ || ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ