Πέμπτη, 15 Μαΐου, 2025
e-mesara
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • (Α)ΣΧΟΛΙΑΣΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ
  • ΜΟΝΟΣΤΗΛΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΑΡΘΡΑ
  • ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • (Α)ΣΧΟΛΙΑΣΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ
  • ΜΟΝΟΣΤΗΛΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΑΡΘΡΑ
  • ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
No Result
View All Result
e-mesara
No Result
View All Result
Home ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ

Ομιλία στο Δημοτικό Σχολείο της Βαγιωνιάς με θέμα: «Προϋποθέσεις για την ομαλή αναπτυξιακή πορεία των παιδιών…»

18/04/2019
in ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ
0
Ομιλία στο Δημοτικό Σχολείο της Βαγιωνιάς με θέμα: «Προϋποθέσεις για την ομαλή αναπτυξιακή πορεία των παιδιών…»
0
SHARES
Share on Facebook

Ενημερωτική εκδήλωση με θέμα «Προϋποθέσεις για την ομαλή αναπτυξιακή πορεία των παιδιών. Εκδήλωση συμπεριφορών. Αίτια και αντιμετώπιση», πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Σχολείο Βαγιονιάς.

Την εκδήλωση διοργάνωσε το Δημοτικό Σχολείο Βαγιονιάς με ομιλήτρια την  κυρία Ελένη Μαράκη – Μπελαδάκη, Δρ Επιστημών της Αγωγής – Κοινωνιολόγο και Προϊσταμένη του Κέντρου Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) Νομού Ηρακλείου.

Πλήθος γονέων καθώς και το σύνολο του εκπαιδευτικού προσωπικού του σχολείου τίμησε με την παρουσία του την ομιλία η οποία κατά κοινή ομολογία ήταν άκρως ενδιαφέρουσα μιας και το συγκεκριμένο θέμα απασχολεί ιδιαίτερα τους γονείς. Μια μικρή περίληψη της εισήγησης ακολουθεί παρακάτω:

Τα παιδιά κινούνται ανάμεσα σε δύο αλληλεπιδραστικά συστήματα: την οικογένεια και το σχολείο. Στη σημερινή πολυπλοκότητα και τις δυσκολίες που εμφανίζονται, η οικογένεια και το σχολείο αναλαμβάνουν να δώσουν πυξίδα ζωής και νόημα για τα παιδιά. Η συνεχής και αρμονική ανάπτυξη των επιμέρους ικανοτήτων των παιδιών στο απώτερο δυνατό όριο που θέτουν οι γενετικές του καταβολές, μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο μέσα σε ένα ευνοϊκό για τη μάθηση επικοινωνία περιβάλλον, τόσο μέσα στην οικογένεια  όσο και μέσα στο σχολείο.

Τα δύο αυτά ανεξάρτητα μεταξύ τους συστήματα όσον αφορά τη λειτουργία τους, μπορούν να συνθέτουν ένα ενιαίο πλαίσιο ζωής για τα παιδιά και μπορούν να βοηθήσουν στη συναισθηματική και ψυχολογική τους ισορροπία. Τα παιδιά μπορεί να βιώνουν άγχος εξαιτίας των ρυθμών που εμείς οι μεγάλοι έχουμε «επιβάλλει», να βιώνουν διάφορες στρεβλώσεις και να εκδηλώνουν «προβληματικές» συμπεριφορές, οι οποίες έχουν αρνητικές επιδράσεις  τόσο στο ίδια όσο και στους γύρω τους. Υπάρχουν τρόποι να προλάβουμε αυτές τις αρνητικές συμπεριφορές;

          Η εκδήλωση αυτή ήταν ιδιαίτερα εποικοδομητική για όλους όσους την παρακολούθησαν, γιατί όχι μόνο κατάφερε να προβληματίσει αλλά και με τη συζήτηση η οποία ακολούθησε να λύσει πάρα πολλές απορίες.

Previous Post

Σύλληψη 50χρονου στο Δήμο Αγίου Βασιλείου με μικροποσότητα χασίς

Next Post

Άνοιξε η χύτρα την ώρα που μαγείρευε και την χτύπησε το καπάκι στο κεφάλι…

Next Post
Άνοιξε η χύτρα την ώρα που μαγείρευε και την χτύπησε το καπάκι στο κεφάλι…

Άνοιξε η χύτρα την ώρα που μαγείρευε και την χτύπησε το καπάκι στο κεφάλι…

  • Αρχείο
  • Επικοινωνία

© All rights reserved 2014 - 2025 | Incited by Aimark Digital Strategy - Development by Intelweb. || ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ || ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • (Α)ΣΧΟΛΙΑΣΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ
  • ΜΟΝΟΣΤΗΛΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΑΡΘΡΑ
  • ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ

© All rights reserved 2014 - 2025 | Incited by Aimark Digital Strategy - Development by Intelweb. || ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ || ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ