Ανακοινώθηκαν οι νέοι Αντιδήμαρχοι του Δήμου Φαιστού και οι αρμοδιότητές τους, σύμφωνα με απόφαση του Δημάρχου Φαιστού κ. Γρηγόρη Νικολιδάκη, στην οποία και αναφέρονται τα ακόλουθα:
Ορίζουμε τους Αντιδημάρχους του Δήμου Φαιστού με θητεία από 01-09-2019 έως 31-08-2020, τους παρακάτω δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας και μεταβιβάζουμε σε αυτούς τις συγκεκριμένες αρμοδιότητες :
- Στον κ. Φασομυτάκη Ιωάννη του Ζαχαρία Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομίας μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες :
Α. καθ’ ύλην
- Τεχνικών Υπηρεσιών και πολεοδομίας με τις παρακάτω αρμοδιότητες: Παρακολούθηση των Τεχνικών Έργων – Έργων αυτεπιστασίας
Έργων Οδοποιίας Εγγειοβελτιωτικών έργων
Παρακολούθηση πάσης φύσεως μελετών στο σύνολο του Δήμου
Διαμόρφωση Υπαίθριων Χώρων
Κτιριακών Έργων και εγκαταστάσεων/Συντήρησης Σχολικών Κτιρίων
Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων & Κυκλοφοριακών Ρυθμίσεων – Σηματοδότηση (Γενικώς θέματα και έργα κυκλοφορίας)
Καθημερινότητα (καταστάσεις δρόμων – κοινοχρήστων χώρων)
Ελέγχου Κατασκευών
Έκδοση βεβαιώσεων παλαιότητας κτισμάτων
Στην εποπτεία και ευθύνη των τομέων πολεοδομίας, χρήσεων γης, οικοδομικών αδειών και ελέγχου αυθαιρέτων.
Άδειες περιπτέρων , πλανόδιου και υπαίθριου στάσιμου εμπορίου και εμπορίου γενικά .
2.Ανάπτυξης
3.Πολιτισμού, εθελοντισμού, Νέας Γενιάς
- Τουρισμού.
- Αθλητισμού.
- Υγείας.
Την υπογραφή των εγγράφων που είναι συναφή με τις αρμοδιότητές του καθώς και τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής και τη θεώρηση των φωτοαντιγράφων.
Β. Κατά τόπο αρμοδιότητα για την Δημοτική ενότητα Τυμπακίου και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την ευθύνη λειτουργίας των Δημοτικών Υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα Τυμπακίου.
Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού των υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην Δημοτική Ενότητα Τυμπακίου.
Τη συνεργασία με τους Προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Τυμπακίου.
Την υπογραφή με εξουσιοδότηση Δημάρχου βεβαιώσεων και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Τυμπακίου.
Τέλεση πολιτικών Γάμων
Την αρμοδιότητα και την ευθύνη της υποβολής προτάσεων για την καλύτερη οργάνωση, τη βελτίωση της λειτουργίας και τη στελέχωση των υπηρεσιών της αρμοδιότητάς του.
Την αρμοδιότητα να διεκπεραιώνει ειδικά θέματα που θα ανατίθεται σε αυτόν εκ μέρους του Δημάρχου.
Γ. Ορίζεται τακτικό μέλος της οικονομικής επιτροπής
- Στην κ. Φανουράκη Στυλιανή του Ιωάννη, Αντιδήμαρχο Οικονομικών, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Διαφάνειας και αξιοποίησης Δημοτικής Περιουσίας και τις μεταβιβάζει τις παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
Προϋπολογισμού-απολογισμού
Λογιστηρίου-Διπλογραφικού συστήματος ΟΣΑ
Εσόδων-Εξόδων-Ταμείου
Προμηθειών
Περιουσίας
Μίσθωσης Ακινήτων
Διαχείριση υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού Γραφείων
Πρόγραμμα Διαύγεια του Δήμου Φαιστού
Την αρμοδιότητα να συνυπογράφει βεβαιωτικούς καταλόγους
Την υπογραφή των εγγράφων που είναι συναφή με τις αρμοδιότητές τις καθώς και τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής και τη θεώρηση των φωτοαντιγράφων. Ορίζεται τακτικό μέλος της οικονομικής επιτροπής
- Στην κ. Αρμουτάκη Βασιλεία του Ζαχαρία Αντιδήμαρχο κοινωνικής πρόνοιας παιδείας και δια βίου μάθησης και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Α. καθ’ ύλην Παιδείας, δια βίου μάθησης
Κοινωνικής πρόνοιας, απασχόλησης,
Προγραμμάτων : « Εναρμόνιση οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής «ΕΣΠΑ», «βοήθεια στο σπίτι» , «ΚΔΑΠ», « Κέντρο κοινότητας » Δημοτικής βιβλιοθήκης .
Β. κατά τόπο αρμοδιότητα για την Δημοτική ενότητα Μοιρών με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την ευθύνη λειτουργίας των διοικητικών υπηρεσιών, Δημοτικής Κατάστασης, Ληξιαρχείου που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα Μοιρών.
Τη συνεργασία με τους Προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων της δημοτικής Ενότητας Μοιρών .
Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών Δημοτικής κατάστασης και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις Διοικητικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Μοιρών.
Τέλεση πολιτικών Γάμων .
Την αρμοδιότητα και την ευθύνη της υποβολής προτάσεων για την καλύτερη οργάνωση, τη βελτίωση της λειτουργίας και τη στελέχωση των υπηρεσιών της αρμοδιότητάς της .
Την αρμοδιότητα να διεκπεραιώνει ειδικά θέματα που θα ανατίθεται σε αυτήν
εκ μέρους του Δημάρχου.
Γ. Ορίζεται τακτικό μέλος της επιτροπής ποιότητας ζωής .
4.Στον κ. Κωνσταντουλάκη Αντώνιο του Μιχαήλ , Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος καθαριότητας και πολιτικής προστασίας και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Πολιτική προστασία, συντονισμός και επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας, για την πρόληψη, ετοιμότητα και αντιμετώπιση των καταστροφών στην περιοχή αρμοδιότητας του Δήμου.
Εποπτεία και έλεγχος περιβάλλοντος, Δημοτικές παραλίες .
Καθαριότητα όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των απορριμμάτων και αποβλήτων, της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά σε κεντρικό επίπεδο. Τις δράσεις για τα αδέσποτα ζώα.
Την εποπτεία και ευθύνη του τομέα της άρδευσης.
Καταστήματα Υγειονομικού Ενδιαφέροντος (έκδοση αδειών-κλείσιμο).
Την αρμοδιότητα να διεκπεραιώνει ειδικά θέματα που θα ανατίθεται σε αυτόν εκ μέρους του Δημάρχου
Την υπογραφή των εγγράφων που είναι συναφή με τις αρμοδιότητές του καθώς και τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής και τη θεώρηση των φωτοαντιγράφων.
Γ. Ορίζεται τακτικό μέλος της επιτροπής ποιότητας ζωής .
- Στον κ. Πωλιουδάκη Ανδρέα του Κωνσταντίνου, Αντιδήμαρχο πρωτογενούς τομέα, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Α. Καθ’ ύλην Πρωτογενής τομέας.
Τοπικά προϊόντα.
Δημοτικών και κοινοτικών καλλιεργητικών εκτάσεων και βοσκοτόπων.
Την εποπτεία και ευθύνη των κοιμητηρίων.
Την υπογραφή των εγγράφων που είναι συναφή με τις αρμοδιότητές του καθώς και τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής και τη θεώρηση του γνησίου των φωτοαντιγράφων.
Β. Κατά τόπο αρμοδιότητα για την Δημοτική ενότητα Ζαρού , με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την ευθύνη λειτουργίας των Δημοτικών Υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα Ζαρού.
Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού των υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην Δημοτική Ενότητα Ζαρού.
Τη συνεργασία με τους Προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων της δημοτικής Ενότητας Ζαρού.
Την υπογραφή με εξουσιοδότηση Δημάρχου βεβαιώσεων , πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Ζαρού.
Τέλεση πολιτικών Γάμων .
Την αρμοδιότητα και την ευθύνη της υποβολής προτάσεων για την καλύτερη οργάνωση, τη βελτίωση της λειτουργίας και τη στελέχωση των υπηρεσιών της αρμοδιότητάς του.
Την αρμοδιότητα να διεκπεραιώνει ειδικά θέματα που θα ανατίθεται σε αυτόν εκ μέρους του Δημάρχου Θέματα αναπληρώσεων :
Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος Αντιδημάρχου, τις καθ΄ ύλην αλλά και τις κατά τόπο αρμοδιότητες θα ασκεί ο Δήμαρχος.
Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος που θα ορίζεται κάθε φορά με ειδική ατομική πράξη.
- Η παρούσα απόφαση να δημοσιευτεί σε μία τουλάχιστο ημερήσια εφημερίδα του Νομού και να αναρτηθεί, στην ιστοσελίδα, στην διαύγεια, και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου .
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
Νικολιδάκης Γρηγόριος