Δευτέρα, 12 Μαΐου, 2025
e-mesara
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • (Α)ΣΧΟΛΙΑΣΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ
  • ΜΟΝΟΣΤΗΛΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΑΡΘΡΑ
  • ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • (Α)ΣΧΟΛΙΑΣΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ
  • ΜΟΝΟΣΤΗΛΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΑΡΘΡΑ
  • ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
No Result
View All Result
e-mesara
No Result
View All Result
Home ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Οι Καθηγητές του Εκπαιδευτικού Ομίλου “Πράξη & Πρόοδος” αξιολογούν τα θέματα Φυσικής Προσανατολισμού

22/06/2020
in ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
0
Οι φιλόλογοι του Εκπαιδευτικού Ομίλου “Πράξη & Πρόοδος” αξιολογούν τα θέματα των πανελλαδικών στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας & Λογοτεχνίας
0
SHARES
Share on Facebook

Οι Φυσικοί του Εκπαιδευτικού Ομίλου “Πράξη & Πρόοδος” αξιολογούν τα σημερινά θέματα των πανελληνίων στο μάθημα της Φυσικής Προσανατολισμού.”

Αξιολόγηση Φυσικής

Τα θέματα της Φυσικής του νέου συστήματος ήταν καλά διατυπωμένα, καλύπτοντας μεγάλο μέρος της φετινής κουτσουρεμένης εξεταστέας ύλης. Υπήρχαν αρκετά χρονοβόρα σημεία καθιστώντας έτσι το τρίωρο πιεστικό για πολλούς από τους μαθητές ενώ αρκετά ερωτήματα απαιτούσαν καλή γνώση της ύλης των προηγούμενων τάξεων, κυρίως της Β΄Λυκείου.

Θέμα Α

Έξυπνες ερωτήσεις θεωρίας, καλά διατυπωμένες, μερικές από τις οποίες απαιτούσαν πράξεις στο πρόχειρο για να αποφευχθούν παρανοήσεις και παγίδες. Ίσως πιο απαιτητικό από το αντίστοιχο θέμα Α της προηγούμενης χρονιάς.

Θέμα Β

Β1) Απλή εφαρμογή της κινηματικής του μηχανικού στερεού.

Β2) Ερώτημα με ποσοστά στις κρούσεις, κάτι που συνήθως δυσκολεύει τους μαθητές παρόλο που αποτελεί γνωστή διαδικασία.

Β3) Ερώτημα ίσως αρκετά σύνθετο για θέμα Β, πάνω στην ύλη των ρευστών. Απαιτούσε καλή γνώση των εξισώσεων της οριζόντιας βολής από τη Β΄ Λυκείου και προσεκτικές πράξεις ώστε να λυθεί το σύστημα των εξισώσεων που προέκυπταν μέχρι να καταλήξουν οι μαθητές στη ζητούμενη παροχή.

Θέμα Γ

Θέμα από το καινούριο κομμάτι της ύλης, με κινούμενη ράβδο εντός μαγνητικού πεδίου και δημιουργία επαγωγής. Απαιτούσε μελέτη της κίνησης σε στάδια, διαδικασία όμως γνωστή και δουλεμένη στην τάξη. Το τελευταίο ερώτημα ήταν σίγουρα πιο απαιτητικό και απαιτούσε καλή γνώση κυκλωμάτων της Β΄Λυκείου σε συνδυασμό με το κομμάτι της επαγωγής.

Θέμα Δ

Συνδυαστικό πρόβλημα ισορροπίας μηχανικού στερεού, μη κεντρικής κρούσης και ταλάντωσης. Τα ερωτήματα εξέταζαν μεγάλο τμήμα της ύλης, απαιτούσαν αρκετές πράξεις αλλά βασίζονταν σε γνωστές και καλοδουλεμένες μεθοδολογίες. Ένας καλά προετοιμασμένος μαθητής θα μπορούσε να το αντιμετωπίσει επαρκώς, υπό την προϋπόθεση πως θα έμενε καλά συγκεντρωμένος κατά την επίλυση της άσκησης.

Αξιολόγηση: Γιατρομανωλάκης Γιάννης

Εκπαιδευτική Ομάδα Τομέα Φυσικών Επιστημών:

Γιατρομανωλάκης Γιάννης

Μανιδάκης Μανώλης

Ξαγοραράκη Ρούλα

Πανταγιάς Γιώργος

Δασκαλάκη Χάρις

Χατζάκη Ελένη

Previous Post

Τρία πιθανά χτυπήματα της Τουρκίας στην Ελλάδα, ένα εκ των οποίων είναι και η Κρήτη…

Next Post

22 Iουνίου 2020: Ενδεικτικές τιμές ημέρας αγροτικών προϊόντων από δημοπρατήρια της Ιεράπετρας

Next Post
6 Iουνίου 2020 : Ενδεικτικές τιμές ημέρας αγροτικών προϊόντων από δημοπρατήρια της Ιεράπετρας

22 Iουνίου 2020: Ενδεικτικές τιμές ημέρας αγροτικών προϊόντων από δημοπρατήρια της Ιεράπετρας

  • Αρχείο
  • Επικοινωνία

© All rights reserved 2014 - 2025 | Incited by Aimark Digital Strategy - Development by Intelweb. || ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ || ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • (Α)ΣΧΟΛΙΑΣΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ
  • ΜΟΝΟΣΤΗΛΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΑΡΘΡΑ
  • ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ

© All rights reserved 2014 - 2025 | Incited by Aimark Digital Strategy - Development by Intelweb. || ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ || ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ