Από το Δήμο Μινώα Πεδιάδας γίνεται γνωστό, σε συνέχεια του υπ’ αριθμ. Γ.Δ.Α.Ε.Φ.Κ./οικ2396/ΓΔστ1από 12/11/2021 εγγράφου της Γενικής Γραμματείας Υποδομών ότι από 15/11/2021, οι σεισμόπληκτοι του Δήμου μας των οποίων τα ακίνητα έχουν υποστεί ζημιές από το σεισμό και δεν έχουν ελεγχθεί έως σήμερα από τα αρμόδια κλιμάκια μηχανικών της ΔΑΕΦΚ, θα μπορούν να απευθύνονται αυτοπροσώπως ή κατόπιν σχετικής εξουσιοδότησης στο γραφείο της παραπάνω υπηρεσίας, που εδρεύει στο Πολιτιστικό Πολύκεντρο Αρκαλοχωρίου προκειμένου να αιτηθούν τον έλεγχό και την έκδοση έκθεσης αυτοψίας, προσκομίζοντας τα παρακάτω δικαιολογητικά:
1) Τίτλους ιδιοκτησίας ακινήτου,
2) Φωτογραφίες κτίσματος
3) Οδοιπορικό σκαρίφημα / συντεταγμένες ακινήτου.
Επίσης, στην ίδια υπηρεσία θα μπορούν οι πληγέντες συμπολίτες μας να καταθέτουν και την αίτηση για επισκευή ή ανακατασκευή των ακινήτων τους συνοδευόμενη από τον πλήρη φάκελο με όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, όπως αυτά ορίζονται στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις, για έκδοση Βεβαίωσης Καθορισμού Δικαιούχου Στεγαστικής Συνδρομής.