Με αφορμή το λανσάρισμα του μοντέλου στην ευρωπαϊκή αγορά, η Suzuki αποκαλύπτει περισσότερα στοιχεία γύρω από τη νέα γενιά του Jimny.
Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η Suzuki κάτω από το καπό του νέου Jimny δεν θα υπάρξει κάποιο από τα γνωστά μηχανικά σύνολα της φίρμας (ο 1,2 λίτρων ή ο 1.000άρης τρικύλινδρος τούρμπο).
Έτσι, τον πάλαι ποτέ 1.300άρη που έφερε η προηγούμενη γενιά θα αντικαταστήσει ένα νέο μοτέρ βενζίνης, με χωρητικότητα 1.462 κυβικών εκατοστών και απόδοση 100 ίππων & 130 Nm ροπής (συνδυάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο ή 4άρι αυτόματο). Mε το συγκεκριμένο η εταιρεία υπόσχεται χαμηλότερα επίπεδα κατανάλωσης και ρύπων, καθώς για τη χειροκίνητη έκδοση έχουμε μέση τιμή 6,8 lt/ 100 km και 154 g/km CO2. Στο πεδίο των επιδόσεων το νέο Jimny έχει τελική ταχύτητα 145 km/h.
Στα υπόλοιπα τεχνικά στοιχεία τώρα, το μήκος του αμαξώματος ανέρχεται στα 3.645 χλστ. και η απόσταση από το έδαφος βρίσκεται στα 210 χλστ. Όπως βλέπουμε και στις σχετικές εικόνες, στο εσωτερικό του off road οχήματος διατηρείται ο λιτός διάκοσμος με τις απαραίτητες-όμως-σύγχρονες πινελιές, όπως η μεγάλη οθόνη αφής στο ταμπλό για το σύστημα infontainment.
Θυμίζουμε πως το νέο Jimny βασίζεται και πάλι σε πλαίσιο τύπου σκάλας, με την κίνηση να περνά μόνιμα στους πίσω τροχούς. Ο οδηγός, μέσω δεύτερου λεβιέ, μπορεί να εμπλέξει όποτε επιθυμεί την τετρακίνηση ή τις κοντές σχέσεις σε δύσκολες καταστάσεις (γωνίες προσέγγισης και διαφυγής 37 και 49 μοίρες αντίστοιχα).
To λανσάρισμα του Suzuki Jimny στην ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται στα μέσα του Φθινοπώρου.
Πηγή: protothema.gr