Βάζει μπροστά τις …μηχανές το «Ινστιτούτο Γαστρονοµίας Μαστίχας», με στόχο να συστήσει στους ξένους επισκέπτες , αλλά και να θυμίσει στους Έλληνες, το …δάκρυ του σχίνου, αυτήν την ευωδιαστή ρητίνη που στις γευστικές μας μνήμες έχει συνδεθεί με ξεχωριστές στιγμές.
Το «Mastiha Experience Project», το οποίο είχε σχεδιαστεί πριν από έναν χρόνο, αλλά λόγω της πανδημίας μπήκε σε θέση …αναμονής, αναμένεται να ζωντανεύσει τους επόμενους μήνες.
Το Ινστιτούτο, εταιρεία ειδικού σκοπού της «Mediterra», σχεδιάζεται να λειτουργήσει ως «εργαλείο» εξωστρέφειας για την ελληνική μαστίχα. «Συστηματοποιούμε και οργανώνουμε το “Mastiha Experience” στη Χίο. Πρόκειται για μια βιωματική εμπειρία, που απουσιάζει σήμερα από το νησί, στην οποία θα εμπλέξουμε εστιατόρια, καφέ, ξενοδοχεία, ακόμη και τα νοικοκυριά της Χίου, διοργανώνοντας ειδικές εκδηλώσεις, γευσιγνωσίες κ.ά.», αναφέρει στον «Οικονομικό Ταχυδρόμο» ο διευθύνων σύμβουλος της «Mediterra» κ. Γιάννης Μανδάλας.
Πηγή: in.gr