Μια ακόμα μάχη με τον χρόνο φαίνεται να κερδίζει η κατασκευή του μεγάλου έργου του δρόμου της Μεσαράς, ο οποίος ωστόσο έχει ακόμα αρκετά εξελικτικά στάδια μπροστά του, που θα πρέπει να ολοκληρωθούν με επιτυχία για να μην χαθεί το μεγάλο στοίχημα της επιτυχημένης ολοκλήρωσής του.
Αυτό επιβεβαιώθηκε χθες στην αυτοψία που πραγματοποίησαν από κοινού ο γενικός γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών, Γ. Δέδες, συνοδευόμενος από τον διευθυντή συγκοινωνιακών έργων του Υπουργείου Υποδομών, κ. Καρνέση.
Το αμέσως επόμενο στοίχημα που θα πρέπει να κερδηθεί αφορά στη γρήγορη ολοκλήρωση των υπολειπόμενων εργασιών στην έξοδο του στομίου της σήραγγας, όπου πρόκειται να γίνει η σκυροδέτηση για να κατασκευαστεί ένα μεγάλο στέγαστρο, και παράλληλα η μεταφορά της κυκλοφορίας του δρόμου στον Πανασό, που θα πρέπει να έχει ετοιμαστεί το αργότερο μέχρι τις 10 του Γενάρη.
Οι κυκλοφοριακές ανακατατάξεις είναι βασική προϋπόθεση για την εμπρόθεσμη ολοκλήρωση των εργασιών που εκκρεμούν και όποια πιθανή εμπλοκή μπορεί να τινάξει στον αέρα τα ασφυκτικά πιεσμένα χρονοδιαγράμματα του έργου.
Στο μεταξύ με δηλώσεις του στην «Π» ο διευθυντής συγκοινωνιακών έργων του Υπουργείου Υποδομών κ. Καρνέσης, τόνισε μεταξύ άλλων ότι «το έργο που υλοποιείται ο άξονας Απομαρμά-Αγία Βαρβάρα έχει σημαντικά προβλήματα και πολλές εκκρεμότητες που πρέπει να λυθούν σε πολύ σύντομο χρόνο.
Είναι ένα δύσκολο τεχνικά έργο το οποίο έχει πολλές αβεβαιότητες. Κάνουμε ο,τιδήποτε είναι δυνατό για να προχωρήσουμε στην ολοκλήρωση των εργασιών μέχρι το τέλος Μαρτίου ώστε να παραδοθεί το έργο. Πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε. Αυτό σημαίνει ότι είμαστε συγκρατημένα αισιόδοξοι με την έννοια ότι προσπαθούμε να διαχειριστούμε τα προβλήματα βήμα-βήμα.
Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να γίνει μια σειρά δύσκολων εργασιών σε περιορισμένο χρονικό διάστημα. Πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε αλλά έχουμε 110 μέρες μέχρι την παράδοση του έργου. Υπάρχουν εργασίες που πρέπει να γίνουν και αφορούν στις αστοχίες με τις κατολισθήσεις των πρανών και το χρονοδιάγραμμα είναι σφιχτό».
Πηγή: patris.gr