Του Γιάννη Λιονάκη, Προέδρου του Ε.ΣΥ.ΠΡΟ.ΤΑ
Σήμερα επιστρέφοντας από το ραδιόφωνο, συνάντησα στο ΒΟΑΚ,κοντά στην έξοδο για Καλλιθέα για βιομηχανική αυτό το περιστατικό. Ένα επιβατικό αυτοκίνητο έχει πρόβλημα έχει λάστιχο και έχει έρθει σε βοήθεια του και βοήθεια μας, ένα περιπολικό. Έχει τοποθετήσει έναν προειδοποιητικό κώνο πίσω προφανώς περιμένουν οδική βοήθεια. Αυτό είναι πρόληψη από την πλευρά της τροχαίας του ΒΟΑΚ, είναι βοήθεια στον πολίτη, είναι βοήθεια σε όλους μας. Αυτή τη συνεργασία θέλουμε. Και βέβαια να σημειώσω ότι η ύπαρξη προειδοποιητικού τριγώνου σε όλα τα οχήματα και η τοποθέτηση του σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης είναι απαραίτητη, η δε έλλειψη του έχει σοβαρές κυρώσεις από τον ΚΟΚ. Και θα πρόσθετα, όχι μόνο υπάρχει αλλά και να το τοποθετούμε σωστά.20 m θέλει απόσταση στην πόλη ,50 στο υπόλοιπο δίκτυο και 100 σε αυτοκινητόδρομο. Επίσης να σημειώσω ότι επειδή έχουν συμβεί πάρα πολλά θανατηφόρα τροχαία σε τέτοιες ακινητοποιήσεις, αυτό που είναι σωστό να κάνουμε είναι σε ακινητοποίηση του οχήματος μας, να βγαίνουμε γρήγορα από το αυτό εμείς και επιβάτες μας .Το οδηγούμε αργά με αλάρμ στη ΛΕΑ ή στην άκρη του δρόμου, θα κατέβουμε γρήγορα και θα περάσουμε έξω από τα στηθαία ασφάλειας ,αφού ο οδηγός τοποθετήσει με πολλή προσοχή και ασφάλεια στην απόσταση που λέω παραπάνω το προειδοποιητικό τρίγωνο. Καλό θα είναι να έχουμε όλοι στο πορτμπαγκάζ μας και ένα ανακλαστικό γιλέκο, στοιχίζει μόλις ελάχιστα ευρώ και μπορεί να μας σώσει. Αν είναι βράδυ ένας φακός ή ο φακός του κινητού μας μπορεί να παίξει πρωτεύοντα βοηθητικό ρόλο στο να κινηθούμε για την τοποθέτηση του τριγώνου. Αν δεν έχουμε τρίγωνο και είναι νύχτα, όπερες έξω από το στηθαίο κάνουμε σινιάλο με το φακό ή το κινητό μας στους άλλους οδηγους.
Σ’ αυτές περιπτώσεις ακινητοποίησης τα αλάρμ είναι απαραίτητα, και όχι όταν σταματήσουμε για να ψωνίσουμε κάτι από το περίπτερο.
Καλή χρονιά και πάλι και μπράβο στην τροχαία που παίζει και αυτόν το ρόλο της πρόληψης και της βοήθειας στον πολίτη!