Σάββατο, 10 Μαΐου, 2025
e-mesara
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • (Α)ΣΧΟΛΙΑΣΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ
  • ΜΟΝΟΣΤΗΛΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΑΡΘΡΑ
  • ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • (Α)ΣΧΟΛΙΑΣΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ
  • ΜΟΝΟΣΤΗΛΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΑΡΘΡΑ
  • ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
No Result
View All Result
e-mesara
No Result
View All Result
Home ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ

Εσπερίδα για τη μάθηση στον Πύργο Μονοφατσίου

03/10/2019
in ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ
0
Εσπερίδα για τη μάθηση στον Πύργο Μονοφατσίου
0
SHARES
Share on Facebook

Η μάθηση αποτελεί μια σπουδαία διαδικασία.

Ωστόσο η πορεία προς αυτήν απαιτεί πολλά εφόδια και κρύβει πολλές δυσκολίες.

Η γνώση δεν γνωρίζει σύνορα και η αναζήτηση της δε σταματά ποτέ κατά τη διαρκεί της ζωής του ανθρώπου.

Ας εστιάσουμε όμως στην μάθηση όπως αυτή διαμορφώνεται για ένα παιδί από το στάδιο της νηπιακής ηλικίας μέχρι και την ενηλικίωση.

Ένα μεγάλο μερίδιο ευθύνης για τη διδασκαλία και τη μετάδοση της γνώσης στο παιδί-μαθητή φέρει ο εκπαιδευτικός, ο δεύτερος γονέας κάθε παιδιού.

Όμως πώς μπορεί ένας εκπαιδευτικός να οδηγήσει το παιδί στη γνώση αν πρώτα δεν έχει χτιστεί μεταξύ τους η σωστή επικοινωνία;

Άλλα, πώς μπορεί να θεμελιωθεί η επικοινωνία αν το παιδί δεν έχει κατακτήσει την έννοια της αυτογνωσίας (έστω σε πρώιμο στάδιο), αν δεν γνωρίζει τα όρια, αν δεν έχουν θεμελιωθεί στην συμπεριφορά του βασικοί κανόνες συμπεριφοράς και επικοινωνίας;

Παρόλα αυτά ο εκπαιδευτικός εξακολουθεί να επιχειρεί την εύρεση λύσεων στις προκλήσεις της δουλειάς του.

Όταν τώρα η συνεργασία του με τον γονέα τυγχάνει να μην είναι παραγωγική τότε τα προβλήματα αυξάνονται και μεγιστοπιούνται.

Και σε τούτο το σημείο θέλω να επισημάνω τη σημασία πρωτίστως της επικοινωνίας εκπαιδευτικού και γονέα, γιατί γονείς είναι και οι δύο και πρέπει να βρίσκουν πάντα τις πιο σοφές πράξεις να κάνουν για τα παιδιά τους.

Αλλιώς πώς θα δομηθεί οποιαδήποτε άλλη υγιής σχέση;

Αν τώρα συνεχίσουμε στα ζητήματα που αφορούν καθαρά την διαδικασία της μάθησης εκεί μπορεί να υπάρχουν αρκετές δυσκολίες.

Θα επιλέξω να επισημάνω όμως το σημείο στο οποίο φρονώ ότι βρίσκεται ολόκληρο το νόημα της διδασκαλίας: Η γνώση δεν γνωρίζει όρια, όπως όρια δεν πρέπει να έχει και η προσπάθεια εμάς των εκπαιδευτικών να διδάξουμε και να διδάξουμε κατάλληλα. Κάθε παιδί είναι ξεχωριστό, γι’ αυτό και ξεχωριστός είναι ο τρόπος που μπορεί να μάθει.

Θα χαρώ να σας συναντήσω την Παρασκευή στις 4 του Οκτώβρη, στις 7 το απόγευμα στο Δημοτικό Σχολείο Πύργου, για να ξεδιπλώσουμε μαζί σκέψεις και προβληματισμούς που αφορούν την μάθηση των παιδιών μας.

Με εκτίμηση

Σοφία Γ. Παπαδάκη (Παιδαγωγός-Φιλόλογος)

Previous Post

Δίπλα στους πρωταθλητές ΑμεΑ στίβου ο Λευτέρης Αυγενάκης (Φωτογραφίες)

Next Post

Μ. Λέκκας: Η πρώτη οργανωμένη Φθινοπωρινή διαταραχή του καιρού…

Next Post
Μ. Λέκκας: Η πρώτη οργανωμένη Φθινοπωρινή διαταραχή του καιρού…

Μ. Λέκκας: Η πρώτη οργανωμένη Φθινοπωρινή διαταραχή του καιρού…

  • Αρχείο
  • Επικοινωνία

© All rights reserved 2014 - 2025 | Incited by Aimark Digital Strategy - Development by Intelweb. || ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ || ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • (Α)ΣΧΟΛΙΑΣΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ
  • ΜΟΝΟΣΤΗΛΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΑΡΘΡΑ
  • ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ

© All rights reserved 2014 - 2025 | Incited by Aimark Digital Strategy - Development by Intelweb. || ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ || ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ