Στο πλαίσιο των δράσεων αρωγής των σεισμόπληκτων του Δήμου Μινώα Πεδιάδας, η διοίκηση του e-ΕΦΚΑ προχώρησε, με την πολύτιμη συνδρομή των εργαζομένων του φορέα, στις ακόλουθες ενέργειες:
– Στην κατ’ εξαίρεση και χωρίς ραντεβού άμεση εξυπηρέτηση όλων των πολιτών -του ανωτέρω δήμου που επλήγη πρόσφατα από το σεισμό- από τις οργανικές μονάδες του e-ΕΦΚΑ (Τοπική Διεύθυνση e-ΕΦΚΑ Β’ Ηρακλείου και Γραφείο Κοινωνικής Ασφάλισης Αρκαλοχωρίου).
– Στην κατ’ εξαίρεση και -άνευ χρονολογικής σειράς- άμεση διεκπεραίωση κάθε μορφής αιτήματος και για όλα τα τέως ταμεία των ανωτέρω πολιτών προς τον e-ΕΦΚΑ (συνταξιοδοτικά, ασφαλιστικά, επιδομάτων, κ.ά.).
– Στην κατ’ εξαίρεση επεξεργασία και διεκπεραίωση των συνταξιοδοτικών φακέλων των σεισμόπληκτων πολιτών του Δήμου Μινώα Πεδιάδας σε ώρες και ημέρες μη εργάσιμες από κλιμάκια εργαζομένων που θα καλύπτουν γενικότερα τις αυξημένες ανάγκες αυτής της περιόδου.
Σε κάθε περίπτωση, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του e-ΕΦΚΑ, οι αρμόδιες υπηρεσίες του φορέα είναι ανά πάσα στιγμή στη διάθεση των πληγέντων, προκειμένου να προσφερθεί κάθε δυνατή βοήθεια.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ