Ένα πολύ σημαντικό οδικό έργο για τα πολύπαθα νότια παράλια της Μεσαράς σε εξέλιξη, που δυστυχώς δεν θα ολοκληρωθεί.
Πρόκειται για το δρόμο Βασιλικής – Κρότος, που θα δώσει ασφάλεια στις μετακινήσεις προς Μιαμού – Κρότο – Λέντα, καθώς δημιουργείται μια ασφαλή οδός με σύγχρονες προδιαγραφές.
Το έργο ξεκίνησε από τη Βασιλική και ένα χιλιόμετρο πριν τον Κρότο σταματά, καθώς δεν φτάνουν τα κονδύλια…
Είναι όμως μεγάλη ανάγκη αυτό το έργο να …κόψει κορδέλα για την ασφάλεια των οδηγών κυρίως.
Ελπίζουμε πολύ σύντομα να βρεθούν τα απαραίτητα κονδύλια και το έργο να ολοκληρωθεί και να μην πάει στις καλένδες.
Εξ άλλου ενός τσιγάρου δρόμος έμεινε! 800μ., άντε 1.000μ στη χειρότερη περίπτωση.
Δεν είναι ντροπή να περιμένει πάνω από δυο χρόνια και να ταλαιπωρούνται οι Δημότες…
Δήμαρχε, κάνε κάτι!
Έχεις υποχρέωση απέναντι στη μοναδική ίσως παραθαλάσσια περιοχή του Δήμου σου και βέβαια στους Δημότες σου…
Να σημειώσουμε ότι:
Η σύμβαση για το έργο υπογράφτηκε στις 31 Μαΐου 2021 και οι εργασίες αφορούσαν επεμβάσεις για την επισκευή και αποκατάσταση της βατότητας τμήματος της επαρχιακής οδού 68: «Βασιλική – Κρότος από επ. οδό 21 στην επ. οδό 22», λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων (πρωτοφανείς βροχοπτώσεις, πλημμύρες) που έπληξαν την Π.Ε. Ηρακλείου από την αρχή του έτους μέχρι και τις αρχές Απριλίου.
Περιγραφή εργασιών
1.Επισκευή και αποκατάσταση του οδοστρώματος
2.Καθαρισμός από τα προϊόντα καταπτώσεων και τα φερτά υλικά (χώματα, πέτρες, κλαδιά κλπ) που βρίσκονται εντός του οδοστρώματος, της τάφρου και των οχετών απορροής ομβρίων και επισκευή τους, όπου απαιτείται.
Όπου έχει γίνει διάβρωση της τάφρου από τα όμβρια, θα γίνει συμπλήρωσή της με προμήθεια υλικού ώστε να έρθει στο επιθυμητό επίπεδο και επένδυση της με σκυρόδεμα. Τα τμήματα των οχετών που έχουν καταστραφεί θα επισκευαστούν και θα καθαριστεί η είσοδος και έξοδος από φερτά υλικά για την ανεμπόδιστη ροή των ομβρίων. Επίσης θα αποκατασταθούν τα έργα εισόδου και εξόδου (τοιχία) των οχετών, όπου έχουν καταστραφεί. Για καλύτερη απορροή των ομβρίων θα κατασκευαστούν και νέα τεχνικά απορροής ομβρίων.
3.Σε σημεία βραχωδών ορυγμάτων, όπου παρουσιάστηκαν επικίνδυνα κατολισθητικά φαινόμενα και πτώσεις βράχων, θα γίνει καθαρισμός των πρανών από χαλαρωμένα, αποκολλημένα και ασταθή τεμάχια. Στα σημεία της οδού που υπάρχει κατάρρευση του εδάφους, αφού απομακρυνθούν οι καταπτώσεις, θα γίνει στερέωση του εδάφους και αντιστήριξη των πλευρικών πρανών (επιχωμάτων και ορυγμάτων), για την αντιμετώπιση της διάβρωσής τους και τη σταθεροποίησή τους.
Σε όλο το μήκος του νέου ασφαλτοτάπητα, θα γίνει νέα διαγράμμιση του οδοστρώματος με ανακλαστική βαφή.
5.Τέλος, θα αντικατασταθούν φθαρμένες πινακίδες σήμανσης (ρυθμιστικές, επικίνδυνων θέσεων, πληροφοριακές) και φθαρμένα στηθαία ασφαλείας και θα τοποθετηθούν νέα, όπου απαιτείται.