Ορίζοντα πενταετίας έχουν τα έργα που προγραμματίζονται στο δρόμο Μεσαράς αφού εκτός από τις τρείς σημειακές παρεμβάσεις που έχουν προγραμματιστεί, ο σχεδιασμός που υπάρχει είναι να ελεγχθεί και να γίνουν αποκαταστάσεις σε όλο το μήκος του κεντρικού οδικού άξονα.
Έτσι εκτός από τις παρεμβάσεις που έχουν τροχοδρομηθεί για την ενίσχυση των πρανών, στο σημείο της κατολίσθησης, στο ύψος του Απομαρμά και της Γέργερης, θα ακολουθήσουν παρεμβάσεις σε όλη την έκταση του κεντρικού οδικού άξονα που θα μελετηθεί ενδελεχώς, για να αποκατασταθούν οι ευαλωτότητες του, που συνδέονται με τη λάθος χάραξη του και αφορούν στα σαθρά εδάφη και τα υπόγεια νερά που κατακλύζουν την περιοχή.
Πρώτος σταθμός των δρομολογούμενων παρεμβάσεων που έπονται, είναι η είσοδος του δρόμου στο ύψος της Αγίας Βαρβάρας, όπου έχουν ολοκληρωθεί τα έργα αντιστήριξης, ωστόσο επειδή υπάρχουν αρχαιολογικά ευρήματα και ένα γεωτεχνικό ζήτημα, θα πρέπει να ληφθούν αποφάσεις σε σχέση με την τελική διαμόρφωση.
Υπάρχουν τρεις διαφορετικές εναλλακτικές λύσεις σε σχέση με την διαμόρφωση που πρέπει να γίνει εξηγεί στο ekriti ο Διευθυντής Συγκοινωνιακών Έργων του ΟΑΚ κ. Γιώργος Αγαπάκης, όμως το ποια από αυτές θα επιλεγεί τελεί υπό την έγκριση της αρχαιολογικής υπηρεσίας. Ο ίδιος εξηγεί ότι προγραμματίζεται μια σειρά παρεμβάσεων η οποία θα θωρακίσει σε όλη του την έκταση το δρόμο της Μεσαράς ώστε να είναι απολύτως ασφαλής σε σχέση με τις ευαλωτότητες της χάραξης του.
Πηγή: ekriti.gr