Γράφει ο Ευτύχιος Σ. Καλογεράκης Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών
1.Παγκοσμίου φήμης ερευνητές στηλιτεύουν την ομοφυλοφιλία όπως: Ο Σ. Φρόϋντ, o εισηγητής του πανσεξουαλισμού και της απελευθέρωσης του γενετησίου ενστίκτου, που κάθε άλλο παρά συντηρητικός ήταν, αναφέρει: «Υπάρχουν κατηγορίες ανθρωπίνων υπάρξεων πού η ζωή τους παρεκκλίνει από την συνηθισμένη σεξουαλική ζωή κατά τον πιό κτυπητό τρόπο. Μία ομάδα από αυτούς τούς «διεστραμμένους» έχει εξοστρακίσει τη διαφορά των φύλων από τη ζωή τους… Σ᾽αυτούς μονάχα το δικό τους φύλο προκαλεῖ πόθο.
…Πάντως τίς αποκαλούμε διεστραμμένες ἀνάγκες» Βλ. Σίγκμουντ Φρόϋντ, Εἰσαγωγή στήν ψυχανάλυση, ἐκδ. «Γκοβόστη», Ἀθήνα, σσ. 260-263, 270).
2.Ο καθηγητής Ιατρικής Αθηνών Κωνσταντίνος Αρβανίτης αναφέρει σχετικά:
α) Τα φύλα είναι ΔΥΟ (και ούτε μισό περισσότερο από ΔΥΟ).
β) Οι σεξουαλικοί προσανατολισμοί μπορεί να είναι όσοι θέλετε. Ακόμη και 185, αν θέλετε
γ) Ένας άντρας που έκοψε χειρουργικά τα γεννητικά του όργανα, δεν είναι γυναίκα, αλλά … ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΜΕΝΟΣ άντρας, όπως ακριβώς και αν κόψεις τα δυο πόδια ενός τετράποδου, δεν γίνεται πτηνό, ούτε αν του κόψεις και τα τέσσερα θα γίνει… φίδι.
δ)Ακόμη και το τελευταίο κύτταρο της φτέρνας σου, από μόνο του μαρτυράει σε ποιό από τα δύο φύλα ανήκεις: άντρας ή γυναίκα.
Έτσι λοιπόν, ακόμη και μια παντόφλα σου αν εξετάσουμε (χωρίς να σε έχουμε δει ποτέ εσένα τον ίδιο) ξέρουμε σε ποιό φύλο ανήκεις: αντρικό ή γυναικείο, από τα κύτταρα του πέλματός σου.
Αυτό το δρόμο ακολούθησε η ζωή στους πολυκύτταρους οργανισμούς, για την υλοποίηση της αναπαραγωγής. Να κάνουμε μήνυση στη Φύση;
Τα νυστέρια δεν μπορούν να το αλλάξουν αυτό, παρά μόνο να παραποιήσουν την ΕΜΦΑΝΙΣΗ (όπως και στις πλαστικές προσώπου, στήθους κλπ…)».
- Η ψυχιατρική επί χρόνια υποστήριζε ότι η ομοφυλοφιλία προερχόταν από ψυχοπαθολογικά αίτια, τα τελευταία μόνο χρόνια, μετά από πιέσεις, την έβγαλε από την λίστα.
4.Αν νομιμοποιήσουμε την ομοφυλοφιλία γιατί να μη νομιμοποιήσουμε και τους αιμομικτικούς γάμους, την πολυγαμία, την κτηνοφιλία, και κάθε διαστροφή, αφού και αυτοί είναι πολίτες, έχουν δικαιώματα και δεν πρέπει να καταπιέζονται; Άλλοι θα ζητήσουν να μπορεί να έχει το παιδί και τρεις γονείς του ίδιου φύλου, όπως γίνεται στην Αμερική. Έτσι «Ενός κακού δοθέντος μύρια έπονται» κατά τον τραγικό ποιητή Σοφοκλή.
5.Η επιθυμία δεν είναι και δικαίωμα, το νόμιμο δεν είναι πάντα και ηθικό. Αν κάποιοι εκφράζονται να περπατούν με τα χέρια είναι δικαίωμά τους, αλλά δεν σημαίνει ότι είναι φυσιολογικό, ούτε και υποχρεούμαστε να το δεχθούμε ως τέτοιο ή να το νομιμοποιούμε.
Κάθε όργανο είναι για συγκεκριμένη λειτουργία. Αν το παραβαίνω ενεργώ παρά φύσιν.
« Αν ο κόσμος είναι ενάντια στην αλήθεια τότε είμαι ενάντια του κόσμου» κατά τον Άγ. Αθανάσιο.
Τελικά «χωρίς Θεό όλα επιτρέπονται». «Χωρίς Θεό δεν υπάρχει ηθική δεν υπάρχουν αξίες δεν υπάρχει ούτε άνθρωπος».
- Για να γίνει ένωση ψυχοσωματική οι δύο άνθρωποι πρέπει να είναι διαφορετικοί συμπληρωματικοί όχι ίδιοι ακόμα και σωματικά, Επισημαίνουν οι βιολόγοι.
- Την ομοφυλία καταδίκαζαν και οι αρχαίοι Έλληνες: Οι ομοφυλόφιλοι επί χρήμασι στην αρχαία Αθήνα ήταν αποδεκτοί αλλά δεν μπορούσαν να πάρουν αξιώματα και εξουσία όπως: Δεν επιτρεπόταν να γίνουν 9 άρχοντες, ιερείς, ούτε να ασκούν καμία άλλη εξουσία ούτε με κλήρο ούτε με εκλογές. Αν παράβαιναν το νόμο αυτό θανατώνονταν.
(ΑΙΣΧΙΝΗ,ΚΑΤΑ ΤΙΜΑΡΧΟΥ,21):
Ο παιδεραστής δε με συνοπτικές διαδικασίες θανατωνόταν σύμφωνα με τους νόμους του Σόλωνα: «Ο εις παίδας ασελγήσας αυθημερόν τελευτησάτω», όπως γίνεται και σήμερα στην Κίνα. Ο σατυρικός Αριστοφάνης με το δεικτικό του λόγο, επίκαιρος αν και 2.500 ετών, εκφράζων την αντίθεση του στη σχέση ομοφυλοφιλίας και εξουσίας σημειώνει: «Ποιοί μας κυβερνούν; οι ευρύπρωκτοι»
8.Η Αγία Γραφή, οι Πατέρες της Εκκλησίας, οι αποφάσεις των Συνόδων, καταδικάζουν την ομοφυλία ως πράξη αμαρτίας, αλλά αγαπούν, σέβονται και βοηθούν κάθε ομοφυλόφιλο, όπως κάνουν και για τον φονιά τον κλέφτη, τον βιαστή, τον απατεώνα. «μη πλανάσθε. ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτραι ούτε μοιχοί ούτε μαλακοί ούτε αρσενοκοίται ούτε κλέπται ούτε πλεονέκται, ου μέθυσοι, ου λοίδοροι, ουχ άρπαγες βασιλείαν Θεού κληρονομήσουσιν» Βλ. Κορινθίους Α΄,6,9, αν δεν μετανοήσουν.
Κατά τον Μ. Βασίλειο και τον Άγ. Γρηγόριο Νύσσης πρέπει να απέχουν της θείας κοινωνίας πολλά χρόνια.
8)Κλείνοντας θα θέλαμε να μεταφέρουμε το διάλογο του αγίου Παϊσίου (1924-1994) με ένα νεαρό ομοφυλόφιλο, που αγωνιζόταν ενάντια στην ομοφυλοφιλία αλλά ένιωθε αδύναμος γι’ αυτό. Ο νέος είπε στο Γέροντα ότι δε μπορούσε να σταματήσει να ζει ως ομοφυλόφιλος. Και ο Γέροντας, αφού του είπε να εξομολογηθεί, τον ρώτησε:
«Μπορείς να διαβάζεις ένα κεφάλαιο από την Αγ. Γραφή;».
«Μπορώ».
«Μπορείς να πηγαίνεις κάθε Κυριακή στήν Εκκλησία;».
«Μπορώ».
«Μπορείς να νηστεύεις Τετάρτη και Παρασκευή;».
«Μπορώ».
«Μπορείς ένα μικρό ποσό να το δίνεις ελεημοσύνη;».
«Μπορώ».
«Μπορείς…».
«Μπορώ…» (πολλά ακόμα).
Στο τέλος του λέει: «Βλέπεις ότι μπορείς να κάνεις χίλια πράγματα και δε μπορείς ένα. Κάνε εσύ τα χίλια και άφησε στο Θεό το ένα!!!»
Έχουμε αγίους που ήταν πρώην ομοφυλόφιλοι, όπως και φονιάδες, κλέφτες κ.λ.π.
Υπήρξαν άγιοι που προκειμένου μην βιασθούν από τους ειδωλολάτρες, πριν τους εκτελέσουν, αυτοκτόνησαν, όπως ο άγιος ιερομάρτυρας Φιλονείδης (17 Ιουνίου) και άλλους αγίους που είχαν φονεύσει τους επίδοξους βιαστές τους.
«Κανείς πολιτισμός, θρησκεία ή σύστημα νόμων (Σόλων, Πλάτων κ.λπ.) δεν θεσμοθέτησε τη συμβίωση των ομοφυλοφίλων ως γάμο. Το παρά φύσιν δεν καθίσταται κατά φύσιν με νομικές διατάξεις. Αντίθετα, ένας τέτοιος νόμος προσβάλλει τη δημιουργία. Δεν αποτελεί κοινωνική πρόοδο αλλά σύγκρουση με τη φυσική τάξη, κατήφορο» τονίζει ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος.
Τα περισσότερα κράτη στον κόσμο δεν έχουν νομιμοποιήσει το γάμο των ομοφυλοφίλων και την τεκνοθεσία τους.
Τελικά μήπως ισχύει το του μεγάλου Κικέρωνος ότι «Όσο περισσότερο πλησιάζει η κατάρρευση μιας Αυτοκρατορίας(λαού), τόσο πιο τρελοί είναι οι νόμοι της».