Στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος των Χανίων μέσω διαφημιστικής καμπάνιας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, προχωρά το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Χανίων. Η καμπάνια με τίτλο «Chania Always Pure» (Χανιά, πάντοτε αγνά), θα παρουσιαστεί τις επόμενες ημέρες στους τουριστικούς και παραγωγικούς φορείς της περιοχής και όπως ανακοίνωσε η Διοίκηση του Επιμελητηρίου, «στρατηγικός στόχος της προσπάθειας είναι η επικοινωνία με 3.000.000 Ευρωπαίους και 300.000 Έλληνες ενεργούς ταξιδιώτες ώστε να σταλεί το μήνυμα ότι η τουριστική αγορά των Χανίων είναι όπως πάντοτε, υπέροχη, ανοιχτή και ασφαλής».
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του Επιμελητηρίου ο πρόεδρος του φορέα Αντώνης Ροκάκης και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στον κλάδο του τουρισμού, ο οποίος αποτελεί τα τελευταία χρόνια τη βαριά βιομηχανία της οικονομίας της Κρήτης. Όπως τονίζει ο κ. Ροκάκης, «το Επιμελητήριο Χανίων αναλαμβάνει από πλευράς του το στρατηγικό μερίδιο που του αναλογεί για να ενισχύσει την εξωστρέφεια της Χανιώτικης τουριστικής αγοράς και να στείλει στην Ευρώπη και στην Ελλάδα ένα καθαρό και δυνατό μήνυμα – πρόσκληση προς κάθε υποψήφιο πελάτη, κάθε προβληματισμένο από την πανδημία ταξιδιώτη».
Παράλληλα το Επιμελητήριο σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού και τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού συμμετέχει στην προσπάθεια για τον συντονισμό όλων των τουριστικών φορέων της περιοχής για την αντιμετώπιση των αναγκών που προκύπτουν μετά το «άνοιγμα» της φετινής τουριστικής περιόδου.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ