5 Σεπτεμβρίου 2023, ώρα 21:00, λιμάνι του Πειραιά. Το Blue Horizon καθυστερεί για λίγα λεπτά την αναχώρησή του με προορισμό την Κρήτη, καθώς οι τελευταίες νταλίκες επιβιβάζονται ακόμη στο γκαράζ.
Στο βίντεο-ντοκουμέντο του Newsbomb.gr, που ξεκινάει στις 21:07, φαίνεται η διαδικασία της φόρτωσης των οχημάτων και τα δραματικά γεγονότα πέντε λεπτά πριν το μοιραίο συμβάν και πριν τα μέλη του πληρώματος αρνηθούν την είσοδο στον Αντώνη με τον βίαιο αυτόν τρόπο που οδήγησε στον θάνατό του.
Όπως φαίνεται, ο άτυχος Αντώνης Καργιώτης, ο οποίος όπως προέκυψε από ανακοίνωση του Λιμενικού, διέθετε κανονικά το εισιτήριο του, επιλέγει να μην επιβιβαστεί ακόμα, καθώς η διαδικασία της φόρτωσης είναι σε εξέλιξη.
Ο Αντώνης σκέφτεται ότι έχει λίγο χρόνο ακόμα, πριν επιβιβαστεί και πραγματοποιήσει το τόσο γνώριμο ταξίδι για αυτόν, από την Αθήνα στην πατρίδα του την Κρήτη. Παρατηρεί όσα συμβαίνουν γύρω του στο λιμάνι, τα οχήματα να εισέρχονται στο Blue Horizon, αλλάζει θέσεις στον ντόκο, μέχρι που πηγαίνει και κάθεται για λίγο στις δέστρες των πλοίων.
Από τη δέστρα του Blue Horizon, όπου μετακινήθηκε, συνειδητοποιεί ότι το πλοίοείναι πια έτοιμο να αναχωρήσει και τρέχει να επιβιβαστεί μέχρι τον καταπέλτη του πλοίου, ο οποίος δεν έχει αρχίσει ακόμα να σηκώνεται.
Όμως, για τους εγκληματικούς λόγους που θα εξηγήσουν στη Δικαιοσύνη, τα μέλη του πληρωμάτος δεν τον αφήνουν να επιβιβαστεί. Η συνέχεια, γνωστή.Ο Αντώνης καταλήγει στη θάλασσα και πνίγεται.
Στο μπαλκόνι της πρύμνης του πλοίου, που ξεκίνησε πια το ταξίδι, φαίνεται να επικρατεί μια μικρή αναστάτωση, και κόσμος να σπεύδει να παρατηρήσει τι έχει συμβεί.
Στην προβλήτα καταφθάνουν ακόμα τρεις άνθρωποι, οι οποίοι πρόσεξαν το τραγικό γεγονός.
Ακριβώς δίπλα από τη δέστρα του πλοίου «Έλυρος», και μάρτυρας του φόνου, βρίσκεται κι ένας άνδρας με μηχανάκι και διακριτικά για τη νύχτα, πιθανότατα εργαζόμενος στο λιμάνι. Πιθανότατα επίσης, ο 36χρονος να αντάλλαξε λίγο νωρίτερα κάποια λόγια και μαζί του, όπως φαίνεται στο βίντεο.
Λιμενικός στο σημείο δεν φαίνεται να υπάρχει, τουλάχιστον λίγα λεπτά πριν και μετά τη στιγμή της δολοφονίας.
Αυτό που προκαλεί εντύπωση, είναι το γεγονός ότι όπως φαίνεται στο βίντεο, ο Αντώνης έχει μια σύντομη συνομιλία με το ένα μέλος του πληρώματος. Τον ακολουθεί μάλιστα μέχρι τη δέστρα του Blue Horizon, από όπου το μέλος του πληρώματος έλυσε τον κάβο για να ξεκινήσει το ταξίδι.
Τι μπορεί να είπαν και, δεδομένου ότι το θύμα βρισκόταν για αρκετή ώρα κοντά στο πλήρωμα, για ποιον λόγο μπορεί να του απέτρεψαν την είσοδο, και μάλιστα με αυτόν τον βίαιο τρόπο που οδήγησε στον θάνατό του;
Το βίντεο που θα παρακολουθήσετε αποτελεί μέρος της δικογραφίας και τις τελευταίες ώρες εξετάζεται από τον εισαγγελέα.
Τι προκύπτει από την ΕΔΕ
Όπως αποκαλύπτεται από το πόρισμα της ένορκης διοικητικής εξέτασης, ο πλοίαρχος του BLUE HORIZON το βράδυ της τραγωδίας, ειδοποίησε το Λιμενικό για άνθρωπο στην θάλασσα, χωρίς όμως να αναφέρει εμπλοκή του πλοίου του. Η ειδοποίηση έγινε στις 21:13, δηλαδή 4 λεπτά μετά.
Όπως αναφέρεται σε ρεπορτάζ του ΑΝΤ1, στις 21:15 οι επιβάτες του πλοίου «Έλυρος», που βρισκόταν δίπλα, ειδοποίησαν το Λιμενικό και την ΕΛ.ΑΣ. ότι υπάρχει άνθρωπος στη θάλασσα.
Στις 21.40 ο 36χρονος ανασύρεται νεκρός από τη θάλασσα. Είκοσι λεπτά αργότερα, το Blue Horizon παίρνει την εντολή να διακόψει το ταξίδι που δεν έπρεπε να ξεκινήσει ποτέ, και να επιστρέψει στον τόπο του εγκλήματος…
Ακολούθησε η σύλληψη του καπετάνιου και των μελών του πληρώματος.
Σήμερα Σάββατο, 8/9/2023, θα απολογηθούν στον εισαγγελέα στα δικαστήρια Πειραιά, οι κατηγορούμενοι, καθώς την προηγούμενη Τετάρτη πήραν προθεσμία.
Το κατηγορητήριο είναι πολύ βαρύ και επισύρει ακόμα και την εσχάτη των ποινών.
Στον ύπαρχο ασκήθηκε ποινική δίωξη για ανθρωποκτονία με ενδεχόμενο δόλο – που είναι κακούργημα. Αντιμέτωπος με κακούργημα είναι και ο καπετάνιος του πλοίου για επικίνδυνη παρέμβαση στις θαλάσσιες συγκοινωνίες. Στα δύο άλλα μέλη του πληρώματος, η ποινική δίωξη αφορά σε συνέργεια σε ανθρωποκτονία με ενδεχόμενο δόλο.
Σημειώνεται πως ο καπετάνιος διώκεται με βάση τις νέες διατάξεις που ψηφίστηκαν μετά την τραγωδία των Τεμπών για επικίνδυνη παρέμβαση στις θαλάσσιες συγκοινωνίες που επίσης είναι κακούργημα ενώ οι ποινές που προβλέπονται για τα αδικήματα αυτά, είναι μέχρι ισόβια.
Πηγή: newsbomb.gr