Τετάρτη, 2 Ιουλίου, 2025
e-mesara
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • (Α)ΣΧΟΛΙΑΣΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ
  • ΜΟΝΟΣΤΗΛΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΑΡΘΡΑ
  • ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • (Α)ΣΧΟΛΙΑΣΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ
  • ΜΟΝΟΣΤΗΛΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΑΡΘΡΑ
  • ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
No Result
View All Result
e-mesara
No Result
View All Result
Home ΑΓΡΟΤΙΚΑ

Από το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο της Κρήτης στην επιτυχία στις ΗΠA

Από το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο της Κρήτης στην επιτυχία στις ΗΠA
Share on Facebook

Λίγα χρόνια μετά την ολοκλήρωση του πανεπιστημίου, η Lacina εργάστηκε σε μια εταιρεία ελαιολάδου στο νησί της Κρήτης, όπου και ανακάλυψε την πλούσια γεύση και την παράδοση που συνοδεύουν το προϊόν αυτό. Από εκεί, η ιδέα να εισάγει το ελαιόλαδο στην αμερικανική αγορά ήταν αναπόφευκτη.

Το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο που δοκίμασε η Lacina στο νησί απείχε πολύ από τις μάρκες της μαζικής αγοράς που διατηρούσε η μητέρα της στο ψυγείο στη Μινεσότα κατά τις δεκαετίες του 1980 και του 1990.

«Αυτή ήταν η πρώτη μου επαφή με την αυθεντική γεύση του ελαιολάδου και με ενθουσίασε» είπε, προσθέτοντας ότι οι ποσότητες ελαιολάδου που χρησιμοποιούσαν οι Έλληνες, που υπολογίζονται περίπου σε 12 κιλά ανά άτομο ετησίως, ήταν επίσης έκπληξη.

Η Lacina αναμίχθηκε περαιτέρω στον κλάδο του ελαιολάδου όταν η εταιρεία της ζήτησε να βοηθήσει στη δημιουργία μιας εγκατάστασης εισαγωγής και συσκευασίας στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Επιστρέφοντας στις ΗΠΑ, αφιέρωσε χρόνο και προσπάθεια στη δημιουργία μιας εταιρείας εισαγωγής και διανομής ελαιολάδου. Μέσα από τη δική της εμπειρία, κατάφερε να εισάγει μεταξύ άλλων και τα ελληνικά ελαιόλαδα στις αμερικανικές αγορές.

H νεαρή επιχειρηματίας σύντομα διαπίστωσε ότι η διανομή ελαιολάδου στις Ηνωμένες Πολιτείες ήταν πολύ διαφορετική από τη διανομή ελαιολάδου στην Ευρώπη. Γρήγορα διαπίστωσε ότι τα σούπερ μάρκετ και τα εστιατόρια ενδιαφέρονται περισσότερο να βρουν την καλύτερη τιμή από το να διαφοροποιήσουν τα ελαιόλαδα με βάση τα οργανοληπτικά τους προφίλ. «Το λανσάρισμα μιας μάρκας στις ΗΠΑ είναι μια πολύ δαπανηρή και επικίνδυνη προσπάθεια», είπε.

Συνειδητοποίησε λοιπόν, ότι τα ράφια των σούπερ μάρκετ, όπου ένα μπουκάλι έξτρα παρθένου ελαιόλαδου υψηλής ποιότητας μπορεί να περάσει τρεις μήνες πριν αγοραστεί, δεν ήταν το καλύτερο μέρος για να παρουσιάσει αυτές τις μάρκες.

Εκείνη την εποχή, το ηλεκτρονικό εμπόριο γινόταν όλο και πιο συνηθισμένο. Η Lacina και οι συνεργάτες της αποφάσισαν να δημιουργήσουν έναν ιστότοπο αφιερωμένο στην πώληση ελαιολάδου.

«Το 2010, αυτή η ιδέα πραγματοποιήθηκε, γι’ αυτό ξεκίνησα ένα διετές έργο για την προμήθεια ελαίων, τη μετάβαση σε εμπορικές εκθέσεις, τη συνάντηση με παραγωγούς που είχα γνωρίσει και τις περιοδείες συγκομιδής στην Ισπανία, την Ελλάδα και την Ιταλία». είπε.

Ωστόσο, η μεταφορά ελαιολάδου από μικρής κλίμακας, υψηλής ποιότητας παραγωγούς σε όλη τη Μεσόγειο στις πόρτες των καταναλωτών στις ΗΠΑ παραμένει περίπλοκη.

Μέχρι τον Δεκέμβριο ή τον Ιανουάριο κάθε έτους, η Lacina αρχίζει να παραγγέλνει λάδια χρησιμοποιώντας εταιρικά αναλυτικά στοιχεία που δείχνουν τάσεις πωλήσεων και ιστορικά πωλήσεων προϊόντων.

Με τα χρόνια, έχει καταφέρει να εντοπίζει μοντέρνους παραγωγούς με ισχυρή ανάπτυξη πωλήσεων και έχει διατηρήσει αυτά τα λάδια καλά εφοδιασμένα για τους πελάτες της.

Αυτές οι παλέτες στη συνέχεια συγκεντρώνονται στις αποθήκες των τοπικών εταιρειών ενοποίησης στην Ελλάδα, την Ιταλία και την Ισπανία πριν συσκευαστούν σε εμπορευματοκιβώτια αποστολής και αποσταλούν στη Νέα Υόρκη.

Η Lacina δεν ανησυχεί πολύ για τα εξαιρετικά παρθένα ελαιόλαδα που αποστέλλονται σε αρκετά χαμηλές θερμοκρασίες, καθώς η συγκομιδή του βόρειου ημισφαιρίου πραγματοποιείται το φθινόπωρο και τα εμπορευματοκιβώτια πλοηγούνται στον Βόρειο Ατλαντικό το χειμώνα. Μόλις φτάσουν τα εμπορευματοκιβώτια στη Νέα Υόρκη, αποστέλλονται στην αποθήκη της εταιρείας σε απόσταση 20 λεπτών και αποθηκεύονται σε δροσερές, σκοτεινές συνθήκες όλο το χρόνο μέχρι να αγοραστούν από έναν πελάτη και να αποσταλούν στην πόρτα του.

Την τελευταία μιάμιση δεκαετία, η Lacina έχει δει μια μεταμόρφωση στον κόσμο του ελαιολάδου. Αρχικά, είπε ότι ήταν σπάνιο να βρεθούν εταιρείες που συγκομίζουν νωρίς ελιές για να δώσουν προτεραιότητα στις έντονες γεύσεις και την ανώτερη ποιότητα έναντι της ποσότητας. Τώρα, η τάση έχει διαφοροποιηθεί.

Μαζί με την ποιότητα, η Lacina έχει δει μια επανάσταση στη συσκευασία. Πιστεύει ότι το πώς παρουσιάζεται το ελαιόλαδο είναι πολύ σημαντικό για τους καταναλωτές. Ενώ οι συσκευασίες πρέπει να είναι λειτουργικές, τα μπουκάλια με όμορφη ετικέτα τραβούν την προσοχή των καταναλωτών. Το 2023, οι Ηνωμένες Πολιτείες ξεπέρασαν την Ισπανία και έγιναν ο δεύτερος μεγαλύτερος καταναλωτής ελαιολάδου στον κόσμο. Η Lacina είπε ότι έχει δει μια αλλαγή στην προτίμηση για μεγαλύτερες μορφές καθώς περισσότεροι Αμερικανοί χρησιμοποιούν περισσότερο ελαιόλαδο.

H Lacina πιστεύει ότι η άνοδος του τουρισμού στη Μεσόγειο τις τελευταίες δεκαετίες έχει συμβάλει στην αύξηση της κατανάλωσης ελαιολάδου στην πατρίδα και έχει εκθέσει τους καταναλωτές σε μια πιο ποικίλη γκάμα ελαιολάδων. «Δοκιμάζουν ένα πολύ καλό λάδι για πρώτη φορά και απλά τους ανοίγει το μυαλό», είπε. «Τότε, είναι πραγματικά δύσκολο να επιστρέψεις σε ένα γενικό, φθηνότερο λάδι που δεν έχει υπέροχη γεύση. Γι’ αυτό πιστεύω ότι η κατανάλωση θα συνεχίσει να αυξάνεται στις ΗΠΑ». Ενώ συμφωνεί ότι οι ΗΠΑ θα μπορούσαν σύντομα να ξεπεράσουν την Ιταλία και να γίνουν ο μεγαλύτερος καταναλωτής ελαιολάδου στον κόσμο, η Lacina λέει ότι δεν υπάρχει καμία τάση που ακολουθούν οι αμερικανοί καταναλωτές. «Οι πελάτες αγαπούν όλα τα είδη των πραγμάτων», είπε. Ο ουρανίσκος του καθενός είναι διαφορετικός».

 

Πηγή: OliveOilTimes – elaiaskarpos.gr

Related Posts

Αγροτικός Σύλλογος Αστερουσίων: Να μην πληρώσει η μικρομεσαία αγροτιά τις κομπίνες των απατεώνων
ΑΓΡΟΤΙΚΑ

Αγροτικός Σύλλογος Αστερουσίων: Να μην πληρώσει η μικρομεσαία αγροτιά τις κομπίνες των απατεώνων

01/07/2025
ΟΠΕΚΕΠΕ: Κατακραυγή του αγροτικού κόσμου – Αβεβαιότητα με τις επιδοτήσεις
ΑΓΡΟΤΙΚΑ

ΟΠΕΚΕΠΕ: Κατακραυγή του αγροτικού κόσμου – Αβεβαιότητα με τις επιδοτήσεις

01/07/2025
Ανακοίνωση προς Κατοίκους και Επισκέπτες της Περιοχής Πιτσιδίων – Ματάλων
ΑΓΡΟΤΙΚΑ

Ανακοίνωση προς Κατοίκους και Επισκέπτες της Περιοχής Πιτσιδίων – Ματάλων

01/07/2025
 «Ιούλη μου αλωνάρη και μήνα δευτερόλη…»
ΑΓΡΟΤΙΚΑ

 «Ιούλη μου αλωνάρη και μήνα δευτερόλη…»

01/07/2025
Κρήτη: Γιατί εξαφανίζονται οι χοχλοί;
ΑΓΡΟΤΙΚΑ

Κρήτη: Γιατί εξαφανίζονται οι χοχλοί;

01/07/2025
Πυρκαγιά σε εργοστάσιο με βερνίκια και χρώματα στα Οινόφυτα
ΑΓΡΟΤΙΚΑ

Ηράκλειο: Υπό ύφεση η πυρκαγιά στο Σκαλάνι – Ισχυρές πυροσβεστικές δυνάμεις στο σημείο

01/07/2025
Διαψεύδει ο κ. Υψηλάντης τα περί παραιτήσεως του από την Περιφέρεια Κρήτης
ΑΓΡΟΤΙΚΑ

Διαψεύδει ο κ. Υψηλάντης τα περί παραιτήσεως του από την Περιφέρεια Κρήτης

01/07/2025
Παραίτηση «βόμβα» στην Περιφέρεια Κρήτης «φωτογραφίζει» πτυχή του σκανδάλου ΟΠΕΚΕΠΕ
ΑΓΡΟΤΙΚΑ

Παραίτηση «βόμβα» στην Περιφέρεια Κρήτης «φωτογραφίζει» πτυχή του σκανδάλου ΟΠΕΚΕΠΕ

01/07/2025
Previous Post

Παγκόσμια Ημέρα Νερού και το φράγμα Φανερωμένης «γιορτάζει» χωρίς νερό…

Next Post

Ηράκλειο: Μια σύλληψη για μικροποσότητα κάνναβης

  • Αρχείο
  • Επικοινωνία

© All rights reserved 2014 - 2025 | Incited by Aimark Digital Strategy - Development by Intelweb. || ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ || ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • (Α)ΣΧΟΛΙΑΣΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ
  • ΜΟΝΟΣΤΗΛΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΑΡΘΡΑ
  • ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ

© All rights reserved 2014 - 2025 | Incited by Aimark Digital Strategy - Development by Intelweb. || ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ || ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ