Οι υποψήφιοι εξετάστηκαν σε κείμενο του Δ.Ν. Μαρωνίτη για την Παιδεία και την Εκπαίδευση. Τα θέματα μπορούν να χαρακτηριστούν βατά.
Οι ασκήσεις δεν παρουσίαζαν εκπλήξεις καθώς ήταν αναμενόμενες.
Ίσως η περίληψη να απαιτούσε την προσοχή των μαθητών, καθώς το ύφος του κειμένου είναι αρκετά πυκνό σε όλη του την έκταση.
Το θέμα που δόθηκε για ανάπτυξη αφορούσε τον παιδευτικό ρόλο του σχολείου, που φυσικά προϋπέθετε την αναφορά στην ανθρωπιστική παιδεία, θέμα “κλασικό” και αναμενόμενο.
Οι υποψήφιοι κλήθηκαν να συντάξουν ένα άρθρο για τη σχολική εφημερίδα̇ απαιτούνταν επομένως τίτλος και η χρήση της αφορμής που δίνεται στην εκφώνηση (ο διάλογος που έχει ανοίξει στη σχολική κοινότητα σχετικά με τον μορφωτικό ρόλο του σχολείου).
Το α’ ζητούμενο προϋπέθετε να διακρίνουν οι μαθητές την εκπαιδευτική από την παιδευτική λειτουργία του σχολείου και να επικεντρωθούν φυσικά στη δεύτερη, την οποία το θέμα υπονοεί ότι το σχολείο δεν εκπληρώνει επαρκώς.
Το β’ ζητούμενο ζητούσε τρόπους με τους οποίους οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές (και όχι το σχολείο) θα συμβάλλουν στην ενίσχυση αυτού του παιδευτικού ρόλου.
Αξιολόγηση θεμάτων: Ζαχαριουδάκη Ελένη, Τζωρτζάκη Ελένη, Φανουράκη Χαρούλα.
Εκπαιδευτική Ομάδα Τομέα Φιλολογίας:
Ζαχαριουδάκη Ελένη
Κυδωνάκη Μαριρένα
Σαμιωτάκη Αντιγόνη
Τζωρτζάκη Ελένη
Φανουράκη Χαρούλα
Δείτε τις εκφωνήσεις των θεμάτων εδώ.