Από αναγνώστρια μας πήραμε και δημοσιεύουμε την παρακάτω επιστολή:
Προς πάσα κατεύθυνση και πάντες υπευθύνους- ανευθύνους…
Μήπως είναι ώρα για μια κάποια απάντηση;…
Επιστροφή από τη δουλειά σήμερα…
Άγιος Βαλεντίνος, βλέπεις, κι ένα ραβασάκι να με περιμένει…
Αποστολέας, η ΔΕΥΑ Ηρακλείου…
Με ένα εξωφρενικό ποσό που πρέπει να εξοφληθεί ως τις 25/2 κι έκδοση λογαριασμού 7/2…
Αφού γλίτωσα το εγκεφαλικό και δεν αστειεύομαι!
Είχα ταχυπαλμία, έτρεμαν τα χέρια μου και δεν μπορούσα να διαβάσω!
Κι όταν μετά από ώρα ξεκαθαρίστηκε το λάθος της υπηρεσίας, χρειάστηκα δυο παυσίπονα για τον πονοκέφαλο και αρκετή ώρα για να συνέλθω!
Και θέλοντας να υποβάλλω παράπονα, χάθηκα στο διαδίκτυο από τα λάθη…
Άλλου του πήραν το υδρόμετρο, αλλού στέλνανε διπλούς λογαριασμούς, τώρα λάθος λογαριασμούς…
Και μιλάμε για μια πόλη υπερβολικά ταλαιπωρημένη από τη λειψυδρία και κατοίκους που λένε το νερό νεράκι και το πληρώνουν χρυσάφι στις υδροφόρες – με επανειλημμένα καταγεγραμμένα παράπονα -, ενώ πνίγονται σε κάθε νεροποντή με βιντεοσκοπημένα φρεάτια που εκσφενδονίζονται – τέλη Νοέμβρη 2018…
Στο τηλέφωνο η απάντηση που έλαβα ήταν πως έχει σταλεί δελτίο τύπου κι αφού το ‘ψαξα, είδα πως μόλις πριν 3-4 ώρες είχε σταλεί, προφανώς έπειτα από παράπονα… Με συγχωρείτε που δουλεύω και δεν ψάχνω όλη μέρα τα σάιτ για να δω τι στο καλό γίνεται επιτέλους με τη ΔΕΥΑΗ…
Όπως και κανείς άλλος, όπως οφείλει, δεν ψάχνει να δει τι συμβαίνει εκεί μέσα και γιατί τόσα λάθη πια!