Ο καθένας πλέον έχει ξεκάθαρες απόψεις και εμμένει σ΄ αυτές.
Η εταιρεία επιμένει ότι πρέπει να κλείσει ο δρόμος Αγία Βαρβάρα – Πανασό για να μπορεί να τον ολοκληρώσει έως στις 31 Μαρτίου, που είναι και η καταλυτική ημερομηνία.
Οι κάτοικοι της περιοχής ζητούν να τους δοθεί ο παλιός δρόμος για να μπορούν να πηγαίνουν στις δουλειές τους. Δεν αποδέχονται σε καμιά περίπτωση να μείνουν αποκλεισμένοι ούτε μια μέρα!
Έτσι μια ακόμα σύσκεψη που έγινε σήμερα στις 1:00 το μεσημέρι στο εργοτάξιο μεταξύ των μελών της Επιτροπής, του Δημάρχου Γόρτυνας κ. Νίκου Σχοιναράκη και της εταιρείας για το κλείσιμο του δρόμου.
Μια σύσκεψη που όμως δεν οδήγησε πουθενά…
Οι δυο πλευρές εμμένουν στις απόψεις τους και όλα δείχνουν ότι η δικαστική οδός θα λύσει τις διαφορές τους.
Αίσθηση όμως προκάλεσε ένα έγγραφο που έχει στα χέρια του τοπ “e-mesara.gr” και το οποίο έδωσε το πράσινο φως για το κλείσιμο του δρόμους
Το έγγραφο υπογράφει ο Γενικό Διευθυντής Συγκοινωνιών και Υποδομών Ιωάννης Δ. Καρνέσης και το οποίο πέρα από τα 71.000.000 ευρώ που θα υποχρεωθεί η χώρα μας να επιστρέψει της Ε. Ε. αν δεν ολοκληρωθεί το έργο στην ώρα του, σημειώνει:
«Όπως μας πληροφόρησε η αρμόδια Διεύθυνση του ΟΑΚ Α. Ε. ο υπόψη δρόμος παρουσιάζει ήδη βαριές βλάβες από την αυξημένη κυκλοφορία των οχημάτων».
Αλήθεια για ποιο δρόμο κάνει λόγο ο ΟΑΚ;
Για ποια αυξημένη κυκλοφορία οχημάτων τη στιγμή που ο δρόμος δεν έχει δοθεί ακόμα στην κυκλοφορία;