Ανακοίνωση της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης:
“Ευοδώθηκε η μεσολαβητική προσπάθεια για λογαριασμό δανειολήπτριας μέλους της Ένωσης με “κούρεμα” χρέους κατά 85%.
Αναλυτικά: Η δανειολήπτρια είχε πάρει δάνειο, από τράπεζα το οποίο εξυπηρετούσε κανονικά πριν την οικονομική κρίση όμως, διάφορα προβλήματα υγείας που προέκυψαν την υποχρέωσαν να σταματήσει να καταβάλει τις δόσεις του δανείου με χρωστούμενο υπόλοιπο 10.000 ευρώ.
Σε συνέχεια το δάνειο της πουλήθηκε ,σε funds το οποίο δόθηκε για διαχείριση σε εταιρεία διαχείρισης χρέους.
Οι υπάλληλοι της εταιρείας χρησιμοποίησαν κάθε πιεστικό μέσο για την είσπραξη της οφειλής, φέρνοντας σε απελπιστική ψυχολογική κατάσταση την οφειλέτρια, πράγμα που την έκανε να ζητήσει την στήριξη της Ένωσης Προστασίας καταναλωτών Κρήτης για μια Εξωδικαστική Διμερή διαμεσολάβηση.
Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, αναλαμβάνοντας το αίτημα της οφειλέτριας και βλέποντας την κακή ψυχολογική κατάσταση της, της έδωσε την συμβουλευτική και την καθοδήγηση της, μα προπάντων τη νόμιμη προστασία της, για το ζητούμενο που ήταν η ρύθμιση της οφειλής της με Εξωδικαστική διμερή Διαμεσολάβηση και η απαλλαγή από την πιεστική όχληση των Εταιρειών .
Μετά από μια δύσκολη επικοινωνία της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , με την Εταιρεία μεσολάβησης ενημερώθηκε ότι η ο οφειλή πέρασε σε άλλη εταιρία, η οποία έχει αναθέσει την διαχείριση σε μεγάλη γνωστή δικηγορική εταιρεία των Αθηνών.
Ερχόμενη η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης σε τηλεφωνική επικοινωνία με εκπρόσωπο της δικηγορικής εταιρείας κατάφερε να
1) Να “κουρέψει “το χρέος που πλέον ήταν 40.000 ευρώ, κατά 85%
2)Να καταβληθεί εφάπαξ μόνο το ποσό των 5.800 ευρώ.
3) Το ποσό να καταβληθεί στην τράπεζα που πάρθηκε το δάνειο.
4)Με την καταβολή του συμφωνηθέντος ποσού ,να της χορηγηθεί εξοφλητική βεβαίωση
5) Άμεση διαγραφή, από το Μητρώο, της Τειρεσίας ΑΕ
Έπειτα από την παραπάνω νικηφόρα εξωδικαστική διμερή διαμεσολάβηση, για λογαριασμό της οφειλέτριας μέλους της η Ένωση ενημερώνει και καλεί κάθε οφειλέτη δανείων, που επιθυμεί να ρυθμίσει τα δάνεια του ,να επικοινωνήσει στο τηλ 2821092666 ημέρες Δευτέρα Τετάρτη Παρασκευή ώρες από τις 9 έως τις 12
Το “ευχαριστώ” της δανειολήπτριας
Με αφορμή την εξέλιξη αυτή η εν λόγω δανειολήπτρια απέστειλε ευχαριστήρια επιστολή στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης αναφέροντας τα εξής:
«Ως μέλος της Ένωσης, που πήρα πολλά από την συμβουλευτική και καθοδήγησή σας, με αποτέλεσμα να διαγράψω ένα τεράστιο χρέος προς τις τράπεζες σας εκφράζω τα θερμά μου συγχαρητήρια για τo εργο σας και εύχομαι κάθε πρόοδο και ευημερία στο σημαντικό έργο, που κάνετε στους ανθρώπους που ζητούν την βοήθεια σας
Είναι γεγονός ότι, η κοινωνία αντιμετωπίζει πολλά χρόνια προβλήματα που απαιτούν σχεδιασμό, διεκδίκηση και μεθοδικότητα ,για την επίλυσή τους και εσείς σε όλα αυτά όχι μόνο δηλώνετε παρούσα, αλλά είστε και παρούσα.
Είμαι βέβαιη, ότι παρά το επίπονο και δύσκολο έργο σας, θα συνεχίσετε να στέκεστε δίπλα στα προβλήματα μας ,όπως κάνατε μέχρι σήμερα, προάγοντας τα συμφέροντά της κοινωνίας και κάθε αδύνατου πολίτη που , σας έχει ανάγκη .
κ. Μελάκη,
Θα σας ευγνωμονώ για πάντα και παντού θα το βροντοφωνά”ζω ότι, υπάρχει ελπίδα, την οποία την φέρεται εσείς και το γραφείο της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Τέλος, σας εύχομαι πολύ υγεία και δύναμη, να μας αντέχετε
Με ευγνωμοσύνη
Μια δανειολήπτρια που της χαρίσατε
Ζωή”