Ο παπα Μιχάλης του Σασμού ήταν καλεσμένος στην εκπομπή Στούντιο 4 και μίλησε για την πολύ δύσκολη παιδική του ηλικία, όταν από ανάγκη εργαζόταν από πολύ μικρός. Ο γνωστός ηθοποιός αναφέρθηκε και στον ρόλο του στη σειρά «Μία νύχτα του Αυγούστου», στον «Σασμό» αλλά και στη σχέση που είχε με τον πατέρα του.
Τα παιδικά του χρόνια ήταν πολύ δύσκολα όπως ανέφερε: «Η ζωή μου μέχρι τα 25 ήταν μια κόλαση. Κατάγομαι από ένα χωριό της Κρήτης, τα Ανώγεια και εκεί μεγάλωσα απότομα στα 7 μου χρόνια Έφυγε ο πατέρας μου μετανάστης στη Γερμανία και ένα βράδυ του χειμώνα μου είπε «Θα είσαι ο πατέρας του σπιτιού». Δεν ξέρω τι σημαίνει παιδικό παιχνίδι. Η συμπεριφορά μου ήταν ενός άντρα και παρατηρούσα τους μεγαλύτερους κατοίκους πώς περπατούσαν, τι έκαναν». Είπε ο Μιχάλης Αεράκης, ενώ συμπλήρωσε πως μέχρι να τελειώσει το σχολείο δούλευε ασταμάτητα μέχρι που αποφάσισε να γίνει ηθοποιός.
Όπως είπε ο πατέρας του δεν μπορούσε να δεχτεί την απόφασή του να γίνει ηθοποιός: «Μπήκα στη δραματική σχολή χωρίς να δώσω εξετάσεις. Δούλευα σε ένα υπόγειο πάρκινγκ μετά τη σχολή για να μπορέσω να βγάλω το χαρτζιλίκι μου. Όταν έγινα ηθοποιός είχαμε να μιλήσουμε τρία χρόνια. Το 1983 έπαιξα σε μία τηλεοπτική σειρά, λεγόταν «Η κυρία Ντορεμί», είχα πρωταγωνιστικό ρόλο, έκανα έναν βαρβάτο κρητικό. Γινόταν διαδήλωση για τον ήρωά μου, τον Ηρακλή. Μια μέρα έσπασε το εμπάργκο του μπαμπά μου. «Να έρθεις αύριο από το νοσοκομείο που θέλουν να σε γνωρίσουν κάτι γιατροί», μου είπε. «Α! Τώρα είμαι καλός ε;», του απάντησα. Πήγα την άλλη ημέρα και έγινε χαμός στο νοσοκομείο. Ήταν υπερήφανος για μένα, «Αυτός είναι ο γιος μου!» έλεγε. Μετά μπήκα στο Εθνικό Θέατρο, δεν είχε ξαναδεί θέατρο στη ζωή του και του ζήτησα να έρθει να με δει με τη μαμά μου. Ήρθαν να με δουν. Έπαιξα σε μία κωμωδία με τον Γιώργο Παρτσαλάκη και δεν του άρεσα, ήθελε να παίξω άλλους ρόλους, τον Κολοκοτρώνη ας πούμε!».
Στη συνέχεια ο ηθοποιός αποκάλυψε τη σχέση του με τον Νίκο Κούνδουρο που ήταν και κουμπάρος του, τη μεγάλη φιλία με τον Νίκο Κούρκουλο που τον βοήθησε στο θέατρο, αλλά και τον μεγάλο Μάνο Χατζηδάκι.
Πηγή: ieidiseis.gr