Παρασκευή, 4 Ιουλίου, 2025
e-mesara
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • (Α)ΣΧΟΛΙΑΣΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ
  • ΜΟΝΟΣΤΗΛΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΑΡΘΡΑ
  • ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • (Α)ΣΧΟΛΙΑΣΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ
  • ΜΟΝΟΣΤΗΛΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΑΡΘΡΑ
  • ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
No Result
View All Result
e-mesara
No Result
View All Result
Home ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Μείωση της ύλης του Λυκείου ζητούν οι καθηγητές του ΓΕΛ Ασημίου

21/03/2022
in ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
0
Μείωση της ύλης του Λυκείου ζητούν οι καθηγητές του ΓΕΛ Ασημίου
0
SHARES
Share on Facebook

Ανακοίνωση του Συλλόγου Διδασκόντων του ΓΕ.Λ. Ασημίου:

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του ΓΕ.Λ. Ασημίου, κατά το τρέχον σχολικό έτος 2021-22 έρχεται αντιμέτωπος με την αδυναμία ουσιαστικής (και όχι τυπικής) ολοκλήρωσης της διδακτέας ύλης και αφομοίωσης της από τους μαθητές σε αρκετά μαθήματα, λόγω αντικειμενικών δυσκολιών (καθυστερημένης πρόσληψης αναπληρωτών καθηγητών, αυξημένης διδακτέας ύλης, αισθητών γνωστικών ελλείψεων στους μαθητές/τριες λόγω της διετούς εξ αποστάσεως διδασκαλίας) και αδυνατεί να εφαρμόσει τη μη σύννομη οδηγία του Υπουργείου με την από 16-03-2022 εγκύκλίου του για αναπροσαρμογή του ωρολογίου προγράμματος καθώς θα οδηγήσει στην παράτυπη αύξηση του ωραρίου ορισμένων εκπαιδευτικών με την παράλληλη μείωση ωραρίου αλλων διδακτικών αντικειμένων (άτυπη υπερωριακή απασχόληση και πρακτικά δύσκολη σε μερικούς εκπαιδευτικούς και ελλιπή σε άλλους). Αυτή η με πάση θυσία ολοκλήρωση των γραπτώς εξεταζομένων μαθημάτων είναι μια πρακτική που θα οδηγήσει στο διαχωρισμό των διδακτικών αντικείμενων (αλλά και των εκπαιδευτικών) σε κύριων και δευτερευόντων.

Επιπλέον, τόσο οι μαθητές/τριες όσο και οι εκπαιδευτικοί του Ηρακλείου ήρθαν αντιμέτωποι με τον καταστροφικό σεισμό της 27ης Σεπτεμβρίου στην περιοχή του Αρκαλοχωρίου και την πρωτοφανή ισχυρή σεισμική ακολουθία που προκάλεσαν φθορές σε σχολεία και κατοικίες. Εξ αιτίας αυτού του φαινομένου έγινε αναστολή λειτουργίας στα σχολεία για αρκετές μέρες, ενώ συγχρόνως λόγω της φετινής έντονης κακοκαιρίας είχαμε αναστολή λειτουργίας στα σχολεία σε πολλές περιοχές της χώρας μας για αρκετές μέρες.

Ακόμα η πανδημία καθ’ όλη τη σχολική χρονιά στερούσε από τους νοσήσαντες/στενές επαφές μαθητές και εκπαιδευτικούς την παρακολούθηση ή διδασκαλία των μαθημάτων για 5 τουλάχιστον εργάσιμες μέρες. Υπήρχαν πολλές περιπτώσεις που επειδή απουσίαζαν πολλοί νοσούντες μαθητές από τμήματα (αλλά δεν είχαν φτάσει το 50%) που λειτουργούσαν, δεν μπορούσε ο διδάσκων να προχωρήσει κανονικά την ύλη.

Πρέπει να σημειώσουμε ότι το ίδιο το Υπουργείο στις 28-09-21 έστειλε οδηγία με την οποία συνιστούσε να αφιερώσουμε έως 4 βδομάδες για την κάλυψη κενών από την τηλεκπαίδευση της προηγούμενης χρονιάς και τη σύνδεση της μαθησιακής διαδικασίας με τη διδακτέα ύλη του τρέχοντος έτους μετά από εισήγηση του ΙΕΠ, αναγνωρίζοντας σιωπηρά τις δυσκολίες που επέφερε ο covid-19 στην ομαλή παιδαγωγική διαδικασία.

Σημειώνουμε ακόμα οτι ήδη έχουν αναλωθεί διδακτικές ώρες για την πραγματοποίηση δράσεων στο πλαίσιο της αξιολόγησης της σχολικής μονάδος η οποία έχει θεσπιστεί

Για τους παραπάνω λόγους ο Σύλλογος Διδασκόντων του Λυκείου Ασημίου διαμαρτύρεται για την κατάσταση που διαμορφώνεται στο εκπαιδευτικό σύστημα και ζητά να γίνει περικοπή-μείωση της ύλης στις τάξεις του Λυκείου, ανάλογη με τις αντικειμενικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/τριες, και να μην εφαρμοστεί το σύστημα εξέτασης μέσω της Τράπεζας Θεμάτων στο τέλος της σχολικής χρονιάς για τους μαθητές της Α΄ και Β΄ Λυκείου

Μετά από δύο χρόνια σπασμωδικής λειτουργίας των σχολείων και απουσίας των γραπτών προαγωγικών και απολυτήριων εξετάσεων λόγω της πανδημίας, τόσο η αύξηση της ύλης όσο και η μηχανιστική επιλογή θεμάτων από την Τράπεζα Θεμάτων φανερώνουν μόνο άγνοια της κατάστασης από τη μεριά του Υπουργείου.

Η μετάθεση της ευθύνης στους διδάσκοντες για την ολοκλήρωση της αυξημένης ύλης δείχνει μόνο την ανάγκη εξεύρεσης εξιλαστήριων θυμάτων για τις χρόνιες ανεπάρκειες ενός πεπαλαιωμένου εκπαιδευτικού συστήματος.

 

Previous Post

Τα υγειονομικά μέτρα για τις παρελάσεις της 25ης Μαρτίου – Τι αναφέρει η εγκύκλιος

Next Post

Παγκόσμια Ημέρα για το σύνδρομο Down: Από το Α έως το Ω

Next Post
Παγκόσμια Ημέρα για το σύνδρομο Down: Από το Α έως το Ω

Παγκόσμια Ημέρα για το σύνδρομο Down: Από το Α έως το Ω

  • Αρχείο
  • Επικοινωνία

© All rights reserved 2014 - 2025 | Incited by Aimark Digital Strategy - Development by Intelweb. || ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ || ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • (Α)ΣΧΟΛΙΑΣΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ
  • ΜΟΝΟΣΤΗΛΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΑΡΘΡΑ
  • ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ

© All rights reserved 2014 - 2025 | Incited by Aimark Digital Strategy - Development by Intelweb. || ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ || ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ