Το Chicago Athenoeum Museum for Architecture and Design και το European Centre for Architecture, Art Design and Urban Studios σε συνεργασία με την επιμελήτρια Μαρίνα Γκόντα Ιστορικό Τέχνης Διδάκτωρ Σορβόνης https://www.facebook.com/marina.gonta.33 παρουσιάζουν την εικαστική έκθεση με τίτλο «Ο μίτος της Αριάδνης» και σας προσκαλούν να την επισκεφτείτε.
Πληροφορίες για την έκθεση:
The European Centre Athens.
Μητροπόλεως 74. Αθήνα.
Εγκαίνια:
Παρασκευή 1 Απριλίου από 18:00 έως 21:00
Διάρκεια έκθεσης:
Από 1/04 έως 17/04/2022.
Ημέρες και ώρες:
Τετάρτη έως Κυριακή 12:00-19:00.
Στην έκθεση αναφέρει η Μαρίνα Γκόντα, επιμελήτρια της έκθεσης: «Παρουσιάζεται μια ομάδα Εικαστικών που εκφράζουν, συνομιλούν, αποδίδουν στη χρωματική παλέτα τους, στοχεύοντας στην αναπαράσταση ενός μεγάλου μέρους του μυστηρίου της ύπαρξής μας, της ζωής.
Από την Αριάδνη του άλλοτε, στη γυναίκα της σύγχρονης εποχής που μάχεται, προσπαθεί να βρει ένα φως στο τούνελ, να βοηθήσει τους αγαπημένους της και τον ίδιο τον εαυτό. Οπλισμένη με αποφασιστικότητα απομακρύνει κάθε κίνδυνο και πτώση σε έναν αγώνα δρόμου που άλλοτε είναι μακρύς, δύσκολος, βασανιστικός και ενίοτε γεμάτος τέρψεις, χαρές, επιτυχίες και εκπλήξεις. Παγιδευόμαστε και γινόμαστε έρμαια των υλιστικών απολαύσεων και διεισδύουμε όλο και βαθύτερα σε έναν ατέρμονα Λαβύρινθο με αποτέλεσμα να χρειάζεται θάρρος, σθένος και μεγαλείο ψυχής ώστε να αντιμετωπισθεί ο Σύγχρονος Μινώταυρος.
Περιπλανιόμαστε και τριγυρνάμε σε γνώριμα και οικεία μέρη, στις γειτονιές μας και στα αγαπημένα μας σοκάκια με αγαλλίαση ψυχής και γαλήνης απομακρύνοντας φοβίες και ανασφάλειες. Η Αριάδνη, ο Μίτος, η Ιέρεια οι τελετές για την άφιξη, η υποδοχή κάθε εποχής δεν ήταν μύθος. Είναι η ιστορία που μας ακολουθεί στην σύγχρονη εποχή μας και σε ένα κόσμο σε πλήρη κίνηση και ως επί το πλείστον με επιφανειακές ανησυχίες.
Μέσα από την έκθεση ο θεατής ξετυλίγει το Μίτο του δικού του μονοπατιού, το δικό του κουβάρι που θα τον οδηγήσει σε ένα άπλετο φως, στην ίδια του την ύπαρξη και στις ουσιαστικές απολαύσεις της ζωής.
Η ευρηματικότητα, η Τέχνη και ο πολιτισμός μας βοηθούν να βρούμε αυτή την έξοδο από τον Λαβύρινθο και να ανακαλύψουμε της δικιά μας Αριάδνη του αέναου Μίτου».
Σύμφωνα με την συγγραφέα Αριάδνη Γερούκη: Υπάρχει πάντα ένας άλλος τρόπος να ζούμε όχι στον αφρό των ημερών αλλά στο βάθος της ύπαρξης εκεί που τα νερά είναι πάντα ήσυχα.
Ποιο ήταν το έναυσμα για την συμμετοχή σας στην έκθεση με θέμα ο “Μίτος της Αριάδνης”; Το Έναυσμα για την συμμετοχή μου αυτή ήταν 1ον να αναδείξω την νέα εφαρμογή μέσα από την έκθεση και 2ον με αφορμή την θεματολογία του Μίτου της Αριάδνης να αναφερθεί πως και από την σύγχρονη εποχή μπορεί να αναγεννηθεί ξανά η ιστορία της τέχνης και της δυναμικότητας της.
Ποια είναι η ουσιαστική και αλληγορική εξήγηση του Μίτου της Αριάδνης στη σύγχρονη εποχή; Η εξήγηση του Μίτου της Αριάδνης είναι η αποφυγή των προβληματισμών μέσα από την συνεχή επικοινωνία των ανθρώπων έτσι ώστε να μπορέσουμε να βρούμε την λύση για οποιοδήποτε θέμα και πρόβλημα μέσα από τα εμπόδια της ζωής.
Ποιο είναι το απόγειο της μελλοντικής στόχευσης των δημιουργιών σας; Η μελλοντική στόχευσή μου είναι να αναδειχθεί η δουλειά μου όσο γίνεται καλύτερα, να την μάθει ο κόσμος έτσι ώστε για οποιαδήποτε θεματολογία μου ζητηθεί να μπορέσω να βοηθήσω στην ανάπλαση της φαντασίας που περιβάλλεται μέσα από τον δικό μας κόσμο και μέλλον, έτσι ώστε να μπορέσει να βγάλει και να ζητήσει ο κάθε ενδιαφερόμενος.
Πιστεύετε ότι η Δυναμική του σύγχρονου ρεύματος των Ελλήνων καλλιτεχνών θα αφήσει και αυτή το στίγμα της; Φυσικά. Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι και η τωρινοί καλλιτέχνες αφήνουν πάντα μία Αύρα επικοινωνίας και μέσα από τους πίνακες τους και τα χρώματα που τα περιβάλλουν ώστε η καθοδήγηση του μυαλού να μη σταματήσει ποτέ το ταξίδι αυτό.
ΜΑΡΙΝΑ ΚΩΣΤΑΚΗ
Γεννημένη και μεγαλωμένη στην Κρήτη. Λάτρης των εικαστικών από πολύ μικρή ηλικία, με εφαρμογή για σύγχρονα σχέδια που μπορούν να υλοποιηθούν με υπομονή και στόχο, έτσι ώστε να βοηθήσει το μυαλό να μπορέσει να δημιουργήσει οποιαδήποτε φαντασία πραγματικών δεδομένων μέσω των 3D χειροποίητων σχεδίων.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο του polismagazino.gr ΕΔΩ