Ανακοίνωση: Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π. Ε. Μεσαράς “ΦΑΙΣΤΟΣ”
Σήμερα, περισσότερο από ποτέ άλλοτε, είναι αναγκαία η ενίσχυση της δημόσιας Παιδείας, για να γίνει το δημόσιο σχολείο ελκυστικό για όλα τα παιδιά, χωρίς φραγμούς και διακρίσεις. Ένα σχολείο που να διαμορφώνει ελεύθερους και σκεπτόμενους πολίτες, ικανούς να διεκδικούν τα δικαιώματά τους.
Τα Τμήματα Ένταξης επιτελούν κρίσιμο εκπαιδευτικό έργο και ως τέτοια είναι αναγκαία, για την ουσιαστική υποστήριξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία, ώστε να μπορούν με εξατομικευμένο διδακτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα εστιάζοντας στην δυσκολία αυτή καθαυτή, να σημειώνουν γενικότερη μαθησιακή πρόοδο, διευκολύνοντάς την αποτελεσματικότερη ένταξή τους στη συνολική εκπαιδευτική διαδικασία. Ωστόσο, δυστυχώς ο αριθμός τους είναι αναντίστοιχος με τις πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Κι ενώ από τις 26/7/2021 έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες που προβλέπονταν με την εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας (Αρ. Πρωτ.: 48132 / Δ3) για ίδρυση νέων Τμημάτων Ένταξης (Τ.Ε.) και οι προτάσεις με όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά είναι στη διάθεση του Υπουργείου Παιδείας, μέχρι και σήμερα, δεν έχει υπάρξει η πολιτική βούληση για την έγκριση και δημοσίευση της απόφασης, ώστε να δοθεί, παράλληλα, η δυνατότητα τοποθέτησης σε νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς στις αντίστοιχες οργανικές θέσεις.
Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι η ίδρυση νέων τμημάτων ένταξης είναι εξαιρετικής σημασίας, καθώς αφορά εκατοντάδες μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς. Έτσι, όσο καθυστερεί η ίδρυσή τους, εκατοντάδες παιδιά παραμένουν χωρίς εξειδικευμένη υποστήριξη στα σχολεία τους.
Ζητάμε:
- Να δημιουργηθούν Τμήματα Ένταξης σε όλα τα σχολεία, έτσι ώστε κανένα παιδί με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες να μη μένει εκτός.
- Να προχωρήσουν οι μόνιμοι, μαζικοί διορισμοί σε Ειδική και Γενική Αγωγή ώστε να καλυφθούν όλα τα κενά των σχολείων.
- Να ολοκληρωθεί άμεσα η ίδρυση των Τμημάτων Ένταξης και η δημοσίευση της απόφασης στο ΦΕΚ ώστε οι νέες οργανικές θέσεις που θα προκύψουν να συμπεριληφθούν στη διαδικασία των μεταθέσεων.