Δεν έχουν τέλος τα περιστατικά με τηλεφωνικές απάτες που λαμβάνουν χώρα από επιτήδειους σε ανυποψίαστους πολίτες.
Αυτή τη φορά στο στόχαστρο των επιτήδειων μπήκε ένας 57χρονος Χανιώτης, ο οποίος έπεσε θύμα απάτης, χωρίς όμως να καταφέρουν να του αποσπάσουν κάποιο χρηματικό ποσό.
Συγκεκριμένα, ο 57χρονος σύμφωνα με όσα κατήγγειλε στο zarpanews.gr, έλαβε τηλεφώνημα από την κόρη του η οποία ζει σε άλλη πόλη της Κρήτης, η οποία τον ενημέρωσε για επικοινωνία που είχε με το λογιστή της σχετικά με πίστωση επιδόματος λόγω του εμβολιασμού.
Όπως ήταν φυσικό, ο άνδρας μετά τη συνομιλία με την κόρη του, επικοινώνησε με τον υποτιθέμενο λογιστή, ο οποίος του ζήτησε τα στοιχεία από την κάρτα του με σκοπό να δρομολογηθεί η πίστωση του ποσού, καθώς όπως είπε στο θύμα “ήταν η τελευταία ημέρα που μπορεί να πάρει τα χρήματα”.
Οι κωδικοί ασφαλείας της τράπεζας πρόδωσαν το δράστη
O δράστης όμως, δεν έλαβε υπόψιν του τις δικλείδες ασφαλείας της τράπεζας, αφού στη συνέχεια, όπως αναφέρει το θύμα, έλαβε στο κινητό του ένα sms και ένα email με κωδικούς ασφαλείας από την τράπεζα, τους οποίους και τους ανακοίνωσε στον μαϊμού-λογιστή.
Όμως, μια ειδοποίηση που έλαβε o 57χρονος από την εφαρμογή e-banking του κινητού του για σύνδεση από άλλη συσκευή, ήταν αυτό που τον έκανε να υποψιαστεί ότι κάτι δεν πάει καλά στη συγκεκριμένη υπόθεση.
Αφού έκανε προσπάθεια να συνδεθεί με τους κωδικούς του στο ηλεκτρονικό σύστημα της τράπεζας, ανακάλυψε ότι οι κωδικοί του έχουν αλλάξει και δεν έχει καθόλου πρόσβαση στο e-banking.
“Μπαμπά, μη δώσεις τίποτα”
Στη συνέχεια, το θύμα λαμβάνει και δεύτερο τηλεφώνημα από την κόρη του, η οποία του ανέφερε, ότι συνάδελφός της την ενημέρωσε να για τις συγκεκριμένες απάτες και την παρότρυνε να μη δώσει κανένα στοιχείο. Η ίδια επικοινώνησε με το λογιστή της (τον πραγματικό), ο οποίος της είπε ότι δεν υπάρχει κανένα επίδομα για τον εμβολιασμό.
Ο 57χρονος που πλέον κατάλαβε ότι είχε πέσει θύμα απάτης, επικοινώνησε με την τράπεζά του για να μπορέσει να διαφυλάξει τα χρήματα που ήταν διαθέσιμα στο λογαριασμό του, αλλά και με την αστυνομία για να καταγγείλει το περιστατικό.
Ευτυχώς όπως αποδείχθηκε ο δράστης κάπου τα “βρήκε σκούρα” και δεν κατάφερε να αποσπάσει τα 11.500 ευρώ που ήταν διαθέσιμα στον λογαριασμό.
Τόσο οι τράπεζες, όσο και η Αστυνομία εφιστούν την προσοχή στους πολίτες, οι οποίοι θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί με τέτοιου είδους τηλεφωνήματα και σε καμία περίπτωση να μη δίνουν τηλεφωνικά τα στοιχεία του λογαριασμού τους ή της κάρτας τους.