Αρκετός ήταν ο κόσμος που βρέθηκε το απόγευμα της Πέμπτης, στην ενημερωτική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Πολύκεντρο της Μητρόπολης Αρκαλοχωρίου.
Η επόμενη μέρα, τα δελτία ελέγχου, οι αυτοψίες και ενστάσεις, οι διαδικασίες επισκευής και αποκατάστασης αλλά και η αρωγή με τις αποζημιώσεις βρέθηκαν στο επίκεντρο της συζήτησης για τους σεισμόπληκτους του δήμου Μινώα Πεδιάδας οι οποίοι εξέφρασαν τις απορίες τους σε σχέση με αυτά τα ζητήματα.
Την εκδήλωση οργάνωσαν ο Δήμος Μινώα Πεδιάδας και ο Σύλλογος Σεισμόπληκτων του Δήμου Μινώα Πεδιάδας “Η Ελπίδα”.
Υπενθυμίζεται ότι οι δήμαρχοι Μινώα Πεδιάδας και Αρχανών Αστερουσίων απέστειλαν, κοινή επιστολή – αίτημα, ζητώντας παράταση της προθεσμίας υποβολής αιτήματος των σεισμόπληκτων κατοίκων των δύο δήμων, για τουλάχιστον δύο μήνες μετά το πέρας της ισχύουσας προθεσμίας, στις 15 Νοεμβρίου 2021, δεδομένου ότι οι έλεγχοι Β’ επιπέδου δεν προβλέπεται να έχουν ολοκληρωθεί έως τότε.