Έχουν περάσει ακριβώς 30 χρόνια από την πρώτη τηλεοπτική εμφάνιση του Πέτρου Φιλιππίδη στις «Τρεις χάριτες» του MEGA.
O ηθοποιός, που βρίσκεται στο μάτι του κυκλώνα, έκανε το πρώτο του guest στο επεισόδιο «Ού κλέψεις» της πετυχημένης σειράς των Ρέππα-Παπαθανασίου το 1991.
Τότε η Άννα Παναγιωτοπούλου, με την οποία έκαναν την πολύ πετυχημένη παράσταση «Xάρολντ και Μοντ» 20 χρόνια μετά, αλλά ούτε κανείς άλλος μπορούσε να προβλέψει τόσο την τεράστια άνοδο του ηθοποιού όσο και την απότομη πτώση που έφεραν οι δεκάδες καταγγελίες για σεξουαλική παρενόχληση και αντιεπαγγελματική συμπεριφορά.
Τριάντα χρόνια γεμάτα επιτυχίες, τηλεοπτικές και θεατρικές, γεμάτα αξιόλογες συνεργασίες αλλά και γεμάτα έπαρση, δηλώσεις που συχνά παρεξηγούνταν και μιας πρωτοφανούς έπαρσης για το ελληνικό θέατρο. Σειρές που άφησαν εποχή και πια δεν θα παίζονται σε επανάληψη για να μην προκαλείται το κοινό αίσθημα από την παρουσία του στους τηλεοπτικούς δέκτες. Κανάλια που δεν θέλουν να έχουν καμία σχέση μαζί του, σειρά της κρατικής τηλεόρασης που τον αντικατέστησε αμέσως μετά την πρώτη καταγγελία, διαφημίσεις που αποσύρθηκαν, και το θεατρόφιλο κοινό που όπως τον ανέβασε στην κορυφή έτσι τώρα τον κρίνει αυστηρά και τον απορρίπτει.
Ο Πέτρος Φιλιππίδης, το αγόρι που αγαπήσαμε από το «Χάι Ροκ» του 1992 «μεταλλάχθηκε» σταδιακά σε ένα ηθοποιό, που κατά την άποψή του, δεν έπρεπε κανείς να τολμήσει να τον αμφισβητήσει και να υποτιμήσει το ταλέντο του, και που ο ίδιος, δοθείσης ευκαιρίας, έχριζε τον εαυτό του ως έναν από τους κορυφαίους, αν όχι τον καλύτερο, της γενιάς του.
Και όταν ο συνάδελφος του Πέτρος Μπουσουλόπουλος «τόλμησε» να μην τον αναφέρει στους σπουδαιότερους έλληνες ηθοποιούς, παρόλο που διευκρίνισε ότι δεν αναφέρεται στους μεγαλύτερους που έχουν κριθεί από το κοινό, ο Πέτρος Φιλιππίδης του επιτέθηκε. «Πείτε στον κ. Μπουσουλόπουλο να είναι προσεκτικός! Γιατί ο Μπουσουλόπουλος έχει παίξει με δύο από τους μεγαλύτερους Έλληνες ηθοποιούς, με τον κ. Μπέζο και τον κ. Φιλιππίδη» απάντησε σε σχετική ερώτηση.
Την αλλαγή αυτή και την έπαρση ή όπως το λέει χαρακτηριστικά ο λαός το γεγονός ότι «καβάλησε το καλάμι» και «πήρε ψηλά τον αμανέ» δεν πέρασε απαρατήρητο από τον κοινό με αυτούς που τον αγαπούσαν και τον ακολουθούσαν πιστά να πληγώνονται περισσότερο.
Δεν ήταν λίγες οι φορές που αλαζονικές απαντήσεις του έδωσαν τροφή για πολύ αρνητικά σχόλια στα social media, με τους πιο στωικούς να προειδοποιούν ότι άνθρωποι που παίρνουν τόσο σοβαρά τον εαυτό τους και εμφανίζουν τέτοιο βαθμό εγωπάθειας και έπαρσης παύουν να υπηρετούν σωστά την τέχνη. Και αν αληθεύουν τα όσα καταγγέλλονται ο κ. Φιλιππίδης δεν έπαψε απλώς να υπηρετεί σωστά την τέχνη, αλλά θεώρησε ότι του ανήκουν, είναι υποχείρια του, και οι συνεργάτες του, που προκειμένου να σταθούν δίπλα στο τέρας της υποκριτικής και να πάρουν κάτι από τη λάμψη του έπρεπε να υποκύψουν σε όλες τις άρρωστες επιθυμίες του.
«Είμαι σπουδαίος πρωταγωνιστής, γιατί να μην το πω;»
«Λέω τα πράγματα με το όνομά τους. Κάνω μια δουλειά και προσπαθώ να την κάνω όσο καλύτερα γίνεται για να έχει το καλύτερο αποτέλεσμα. Όταν λοιπόν κάνω σπουδαίες δουλειές γιατί να μην το πω; Κι όταν είμαι πολύ καλός ηθοποιός και σπουδαίος πρωταγωνιστής;». Με αυτά τα λόγια ο ίδιος περιγράφει τον εαυτό του. Δεν θεώρησε ποτέ ότι επιδεικνύει το ταλέντο του και ότι είναι καλύτερα να αφήνεις τους άλλους να μιλούν για εσένα.
Η αλήθεια είναι ότι το κοινό όλα αυτά τα χρόνια γέμιζε το θέατρο Μουσούρη και χειροκροτούσε τον πρωταγωνιστή που τις περισσότερες φορές εξαργύρωνε στο θέατρο τις τηλεοπτικές του επιτυχίες.
Σε ένα θέατρο, από οποίο εκδιώχθηκε, ένιωθε βασιλιάς και κύριος των πάντων. Ο Πέτρος Φιλιππίδης δεν δέχεται κριτική, δεν παραδέχεται τους δημοσιογράφους, δεν ακούει τους νεότερους. Είναι ο καλύτερος και το λέει με κάθε ευκαιρία.