Τρίτη, 1 Ιουλίου, 2025
e-mesara
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • (Α)ΣΧΟΛΙΑΣΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ
  • ΜΟΝΟΣΤΗΛΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΑΡΘΡΑ
  • ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • (Α)ΣΧΟΛΙΑΣΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ
  • ΜΟΝΟΣΤΗΛΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΑΡΘΡΑ
  • ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
No Result
View All Result
e-mesara
No Result
View All Result
Home ΕΛΛΑΔΑ

Πως στήνεται η «φάκα» της ΑΑΔΕ στα social media – Ειδικός αλγόριθμος εντοπίζει τους φοροφυγάδες (βίντεο)

26/01/2024
in ΕΛΛΑΔΑ
0
0
SHARES
Share on Facebook

Η ειδική ομάδα της ανεξάρτητης αρχής δημοσίων εσόδων έχει αναλάβει να σκανάρει καθημερινά στο facebook, στο instagram και στο TikTok προκειμένου να εντοπίζει αναντιστοιχίες πολυτελών βίου και χαμηλούς εισαγωγές ή ζημίες που δηλώνουν στην εφορία.

Η προβολή του γάμου ενεργοποίησε το ειδικό λογισμικό και την ομάδα ελεγκτών της ΑΑΔΕ, που σκανάρει τα social media. Με τη βοήθεια του ειδικού αλγορίθμου, οι ελεγκτές άρχισαν να εντοπίζουν έναν τους συντελεστές του γάμου και της δεξίωσης, που ακολούθησε.

Τα δώρα γάμου εντάσσονται στον Κώδικα Φορολογίας Δωρέων όπως αυτός ισχύει με τον Ν.2961/2001.

Ο νόμος αναφέρει ξεκάθαρα στο άρθρο 38, ότι υποκείμενο του φόρου είναι ο δωρεοδόχος, δηλαδή αυτός που δέχεται τη δωρεά, άρα στη λίστα γάμου, το ζευγάρι ή ο υπόχρεος σύζυγος. Άρα το ζευγάρι, εάν δεχθεί τις δωρεές της λίστας γάμου, πχ στην Τράπεζα η στην τσέπη θα πρέπει να τις δηλώσει. Αρά λοιπόν τα χρήματα σε λίστες γάμου η σε φακελάκια δεν ξεφεύγουν από το «μικροσκόπιο» της εφορίας.

Πως η ΑΑΔΕ «στήνει φάκα» μέσω των social media

Ειδική ομάδα ελεγκτών κάνει φύλλο και φτερό το FACEBOOK, INSTAGRAM, TIK TOK και άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Ειδικός αλγόριθμος που τρέχει συνδυαστικές διασταυρώσεις και αποκαλύπτει φοροδιαφυγή

Ελέγχουν πωλήσεις μέσω διαδικτύου και υπηρεσιών προβολής και προώθησης προϊόντων

Επικεντρώνονται σε αγορές, ταξίδια, ακίνητα καθώς και τον τρόπο ζωής των influencers

Έλεγχος περιουσιακών στοιχείων, ανάλωσης κεφαλαίου, καταθέσεων, φορολογικών δηλώσεων

Στο στόχαστρο της ΑΑΔΕ οι influencers

Mega influencers

-500.000 έως 2 ακόλουθοι

-3.000 -10.000 € ανά /post

Macro influencers

-100.000-500.000 ακόλουθοι

-1.000 -3.000 € ανά ανάρτηση

Micro influencers

-3.000-30.000 ακόλουθοι

-300 – 1.000 € ανά ανάρτηση

Νανο influencers

-Έως 3.000 followers

-100-500 € ανά ανάρτηση

Πηγή: megatv.com

Previous Post

Αγ. Παντελεήμονας: Ανήλικες κατήγγειλαν σεξουαλική επίθεση από άγνωστο

Next Post

Μεσαρά: Ζωντανεύουν τα “ξεχασμένα” όσπρια

Next Post
Μεσαρά: Ζωντανεύουν τα “ξεχασμένα” όσπρια

Μεσαρά: Ζωντανεύουν τα "ξεχασμένα" όσπρια

  • Αρχείο
  • Επικοινωνία

© All rights reserved 2014 - 2025 | Incited by Aimark Digital Strategy - Development by Intelweb. || ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ || ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • (Α)ΣΧΟΛΙΑΣΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ
  • ΜΟΝΟΣΤΗΛΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΑΡΘΡΑ
  • ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ

© All rights reserved 2014 - 2025 | Incited by Aimark Digital Strategy - Development by Intelweb. || ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ || ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ