Τετάρτη, 14 Μαΐου, 2025
e-mesara
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • (Α)ΣΧΟΛΙΑΣΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ
  • ΜΟΝΟΣΤΗΛΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΑΡΘΡΑ
  • ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • (Α)ΣΧΟΛΙΑΣΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ
  • ΜΟΝΟΣΤΗΛΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΑΡΘΡΑ
  • ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
No Result
View All Result
e-mesara
No Result
View All Result
Home ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Η Παιδεία …ακροβατεί

14/05/2020
in ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
0
Η Παιδεία …ακροβατεί
0
SHARES
Share on Facebook

Γράφει η Εύα Καπελλάκη – Κοντού  

Η κρίση και ο εγκλεισμός λόγω του κορωνοϊού μάς άνοιξαν άλλους δρόμους, εκείνους της τεχνολογίας και της εκπαίδευσης εξ αποστάσεως.

Τα προβλήματα μύρια, τα κενά απροσμέτρητα λόγω έλλειψης γνώσεων τεχνολογίας σε πολλές περιπτώσεις!  Παρατήρησα πως και η διάθεσή μας- εν μέρει ευτυχώς – για αρμονική συνεργασία, ήταν ελλιπής.

Εκείνο που θλίβει πραγματικά είναι πως αφήσαμε πολύτιμο χρόνο να πάει χαμένος εκθέτοντας τα προβλήματα λόγω της μη εκπαίδευσης στην τεχνολογία εκπαιδευτικών και μαθητών.

Οι ευθύνες πολλές προερχόμενες από την ίδια τη διεύθυνση του Υπουργείου Παιδείας αλλά και προσωπική ευθύνη. Κι όπως λέει μια λαϊκή παροιμία: «των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν»! Θα πρέπει κι εμείς να συμμορφωθούμε και ν’ αναλογιστούμε τις ευθύνες μας.

Θα αναφέρω την περιπέτεια ενός παιδιού που ήθελε να συμμετέχει ανελλιπώς στα διαδικτυακά μαθήματα. Τον συνάντησα τυχαία κι εκείνος μαθητής γυμνασίου δίχως την οικονομική δυνατότητα να έχει προσωπικό υπολογιστή ή εξευγενισμένο τηλέφωνο, ζήτησε τη βοήθεια από κάποιον μεγαλύτερο φίλο ο οποίος διέθετε στη δουλειά του πατέρα του υπολογιστή και ο μικρός μαθητής με κατάλληλες προφυλάξεις, πήγαινε στο χώρο του όλα τα πρωινά του εγκλεισμού, για να μην χάσει τη ροή των μαθημάτων. Συμπερασματικά: όταν θέλω, μπορώ!

Η Παιδεία μας ακροβατεί μεταξύ σφύρας κι άκμονος! Φυσικά το Υπουργείο Παιδείας θα έπρεπε ν’ αναλογιστεί σ’ αυτή την εξαιρετικά κρίσιμη περίπτωση πως υπάρχουν παιδιά που δεν διαθέτουν υπολογιστές ή έξυπνα τηλέφωνα για να συμμετέχουν στη διδασκαλία εξ αποστάσεως κι έτσι δυστυχώς δημιουργείται εκπαίδευση δυο ταχυτήτων!

Τώρα με το σταδιακό άνοιγμα των σχολείων ας υπάρξει καλύτερη οργάνωση, ώστε σε ενδεχόμενη παρόμοια κατάσταση να είμαστε όλοι έτοιμοι [δάσκαλοι – γονείς – μαθητές] να την αντιμετωπίσουμε σωστά χωρίς ελλείψεις και παράπονα ένθεν κι ένθεν!

Καλή επιστροφή στην κανονικότητά μας!

* Η κ. Εύα Καπελλάκη – Κοντού  είναι Εκπαιδευτικός και αρθρογράφος Lettere classiche dell’ Universita’ degli studi di Napoli ‘Federico II’

(Φωτογραφία: Εκδόσεις Μάρτης)

Previous Post

Ολόκληρη η λίστα εισακτέων ανά σχολή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση…

Next Post

Συνάντηση στο Ρέθυμνο για τα έργα στο φράγμα Ποταμών Αμαρίου

Next Post
Συνάντηση στο Ρέθυμνο για τα έργα στο φράγμα Ποταμών Αμαρίου

Συνάντηση στο Ρέθυμνο για τα έργα στο φράγμα Ποταμών Αμαρίου

  • Αρχείο
  • Επικοινωνία

© All rights reserved 2014 - 2025 | Incited by Aimark Digital Strategy - Development by Intelweb. || ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ || ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • (Α)ΣΧΟΛΙΑΣΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ&ΑΛΛΑ
  • ΜΟΝΟΣΤΗΛΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΑΡΘΡΑ
  • ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ

© All rights reserved 2014 - 2025 | Incited by Aimark Digital Strategy - Development by Intelweb. || ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ || ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ