Ο καιρός φαίνεται ότι επηρεάζει τις αναρτήσεις των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως έδειξε διεθνής μελέτη
Έτσι όταν ο καιρός είναι καλός οι αναρτήσεις είναι χαρούμενες, ενώ όταν χαλάει, βρέχει και έχει πολύ κρύο τότε το Facebook και το Twitter «πήζουν» από αναρτήσεις με αρνητική συναισθηματική φόρτιση.
Οι ερευνητές από την Ισπανία, τις ΗΠΑ και την Αυστραλία, που έκαναν τη δημοσίευση στο περιοδικό «PLoS One», ανέλυσαν 2,4 δισεκατομμύρια αναρτήσεις στο Facebook και 1,1 δισεκατομμύρια στο Twitter μεταξύ των ετών 2009-2016, χρησιμοποιώντας ένα ειδικό λογισμικό που ταξινομεί τις αναρτήσεις σε συναισθηματικά θετικές ή αρνητικές ανάλογα με τις χρησιμοποιούμενες λέξεις. Στη συνέχεια έγινε συσχέτιση των αναρτήσεων με τα ημερήσια μετεωρολογικά δεδομένα κάθε περιοχής.
«Η μελέτη μας είναι η πρώτη που παρατηρεί και μετρά τη σχέση ανάμεσα στον κακό καιρό και στο συναισθηματικό περιεχόμενο των αναρτήσεων στο Twitter και στο Facebook. Το μέγεθος της επίδρασης του καιρού είναι τόσο μεγάλο, που είναι ανάλογο με την αλλαγή στην ψυχική διάθεση των χρηστών μετά από γεγονότα όπως ένας σεισμός ή ένα περιστατικό μαζικών δολοφονιών σε σχολείο», δήλωσε ο καθηγητής Εστεμπάν Μόρο του Πανεπιστημίου Κάρλος 3 της Μαδρίτης σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
«Βρήκαμε ότι ο τρόπος που εκφραζόμαστε, διαμορφώνεται από τον καιρό. Οι αντίξοες καιρικές συνθήκες, όπως οι πολύ χαμηλές ή πολύ υψηλές θερμοκρασίες, η μεγάλη υγρασία και η πολλή συννεφιά, δρουν αρνητικά στη συναισθηματική έκφραση των αναρτήσεων» δήλωσε ο ερευνητής Νικ Ομπράντοβιτς του Εργαστηρίου Media Lab του ΜΙΤ.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ