Σε σοβαρή κατάσταση νοσηλεύεται παιδάκι 2,5 μόλις χρόνων που κατάπιε χάπια νομίζοντας ότι ήταν καραμέλες

626

Ώρες αγωνίας περνά η οικογένεια ενός αγοριού 2,5 μόλις χρόνων, το οποίο νοσηλεύεται στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Παίδων του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου, έχοντας καταπιεί άγνωστο αριθμό χαπιών!
Το αγοράκι, με καταγωγή από τη Συρία, συμμετέχει μαζί με την οικογένειά του στο πρόγραμμα της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες και τους τελευταίους μήνες ζει μόνιμα στο Ηράκλειο.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι το περιστατικό, που αποδίδεται σε ατύχημα συνέβη χθες, όταν κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες το νήπιο κατάπιε άγνωστο αριθμό χαπιών, με αποτέλεσμα να μεταφερθεί εσπευσμένα στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου.
Μιλώντας στο cretapost.gr, ο διοικητής του ΠΑΓΝΗ Γιάννης Τασσόπουλος, διευκρίνισε ότι το αγοράκι παραμένει στη ΜΕΘ Παίδων σε κρίσιμη κατάσταση, ενώ οι γιατροί και οι νοσηλευτές του νοσοκομείου καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να το κρατήσουν στη ζωή.
Στο μεταξύ, αδιευκρίνιστες παραμένουν οι δραστικές ουσίες των χαπιών που κατανάλωσε το αγοράκι και για τον λόγο αυτό αναμένονται τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων στις οποίες υποβλήθηκε το αγόρι, προκειμένου να ακολουθηθεί το κατάλληλο πρωτόκολλο αντιμετώπισης.
Στο πλευρό του μικρού αγοριού παραμένουν συντετριμμένοι οι γονείς του, οι οποίοι δεν είναι σε θέση να εξηγήσουν στους γιατρούς, τι ακριβώς συνέβη και πώς το παιδάκι βρέθηκε να έχει καταπιεί φάρμακα.
Ερωτηθείς σχετικά ο κ. Τασσόπουλος επισήμανε ότι το αγοράκι δεν παρουσιάζει εικόνα εγκατάλειψης, αλλά πρόκειται για ένα φροντισμένο παιδί. Για τον λόγο αυτό οι ενδείξεις οδηγούν στην εκτίμηση ότι το περιστατικό θεωρείται ατύχημα, ότι δηλαδή το παιδί κατάπιε τα χάπια νομίζοντας ότι ήταν καραμέλες.
ΠΗΓΗ: creapost.gr,   cretalive.gr, protothema.gr