ΑΡΘΡΑ

Πώς θα μεγαλώσουμε δημιουργικούς ανθρώπους

 

Η λογοπεδικός Χαρά Καραμήτσου γράφει για τα επινοητικά παιδιά που μεγαλώνοντας γίνονται ενήλικες με αυτοπεποίθηση και αγάπη για δουλειά, ενώ απολαμβάνουν τις χαρές της ζωής.

Περισσότερα

Οι Δροσουλίτες αποτελούν πάντα ένα άλυτο μυστήριο…

 

Γράφει η Μαρία Μαυρουδή*

Τι συμβολίζουν άραγε οι φιγούρες που εμφανίζονται τέλη Μαΐου με αρχές Ιουνίου στο Φραγκοκάστελο;

Περισσότερα

Πως θα κάνετε το παιδί σας να διαβάζει βιβλία

 

Πολύ συχνά οι γονείς λένε ότι το παιδί τους δεν διαβάζει εξωσχολικά βιβλία και ότι δεν ενδιαφέρεται για οτιδήποτε περιλαμβάνει ανάγνωση.

Περισσότερα

«Αθάνατοι ήρωες! Το παράδειγμα και το ήθος σας, ας μας γίνει φάρος να ξεπεράσουμε τα μεγάλα εμπόδια που βρίσκονται μπροστά μας»…

 

(Το κείμενο που ακολουθεί είναι η ομιλία του συνταξιούχου Δασκάλου Γεωργίου Μιχ. Δαμιανάκη, από το Πετροκεφάλι του Δήμου Φαιστού, στις 4 Ιουνίου 2017,στον Άγιο Γεώργιο Μοιρών στο μνημόσυνο των "Δέκα Μοιριανών Εθνομαρτύρων")

Περισσότερα

Τελικά, είναι «καλοπληρωμένοι, τεμπέληδες και υπεράριθμοι» οι εκπαιδευτικοί μας; Η απόρριψη του στημένου μύθου…

 

Γράφει ο Δημήτρης Τσιριγώτης*

Τεμπέληδες, καλοπληρωμένοι, που δουλεύουν λίγο, που έχουν πολλές διακοπές, που φοβούνται την αξιολόγηση».

Περισσότερα

Δάσκαλοι – λυτρωτές! Ένας διαφορετικός, αλλά σπουδαίας ρόλος…

 

Είναι αρκετό για να πορευθεί το ελληνικό σχολειό μπροστά να ανταποκρίνεται κάθε λειτουργός του στα καθήκοντά του.

Περισσότερα

Μια δασκάλα και μητέρα γράφει: Τελικά, οι γονείς αναλαμβάνουν ευθύνες;

 

Γράφει η Μαρία Μαυρουδή*

Το συγκεκριμένο άρθρο αποτελεί τον δικό μου προβληματισμό σχετικά με το άρθρο σας: «Ας αναλάβουν τις ευθύνες τους και οι γονείς»!

Περισσότερα

Το νερό του Ψηλορείτη κατακτά τον κόσμο

 

Το 2016 βρέθηκε στην κορυφή της Ευρώπης με το «Βραβείο Ανώτερης Γεύσης iTQi» που απονέμεται από το Ινστιτούτο Γεύσης και Ποιότητας iTQi των Βρυξελλών.

Περισσότερα

«την αλήθεια ρε! την αλήθεια»!

 

του Πέτρου Ι. Μηλιαράκη*

xjmiliarakis1

            Ας μην αιφνιδιαστεί ο αναγνώστης. Ο τίτλος του παρόντος κειμένου δεν αφορά περιθώριο πολιτικού λόγου. Αντιθέτως αναφέρεται στην κατακλείδα μιας σημαντικής ταινίας του Θόδωρου Μαραγκού «μάθε παιδί μου γράμματα» του 1981, που αφορά κουλτούρα της πρώτης μεταπολιτευτικής περιόδου.

Περισσότερα