ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Τέσσερις Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Π. Ε. της Κρήτης συντάσσονται κατά της αξιολόγησης

Τέσσερις Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Π. Ε. της Κρήτης

συντάσσονται κατά της αξιολόγησης

«Κοινό κάλεσμα των ΔΣ των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Π.Ε. Κρήτης για μη συμμετοχή σε συνάντηση για την αξιολόγηση»

Στα πλαίσια εφαρμογής της αξιολόγησης – χειραγώγησης ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κρήτης και οι Προϊστάμενοι επιστημονικής και παιδαγωγικής καθοδήγησης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κρήτης καλούν τους υπεύθυνους των Περιβαλλοντικών κέντρων της Κρήτης και τους προϊσταμένους των ΚΕΔΔΥ σε συνάντηση τη Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014 στην Περιφερειακή διεύθυνση Κρήτης.

Περισσότερα

ΟΧΙ στα σεμινάρια σχολικών συμβούλων για τις διαδικασίες της αξιολόγησης από τους Συλλόγους «ΦΑΙΣΤΟΣ» και «Δ. ΘΕΟΤΟΚΟΠΟΥΛΟΣ»

ΟΧΙ στα σεμινάρια σχολικών συμβούλων για τις διαδικασίες της αξιολόγησης

από τους Συλλόγους «ΦΑΙΣΤΟΣ» και «Δ. ΘΕΟΤΟΚΟΠΟΥΛΟΣ»

Στο πλαίσιο εφαρμογής της αξιολόγησης - χειραγώγησης, οι Σχολικοί Σύμβουλοι σε όλη την Ελλάδα καλούν τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων, προϊσταμένους -ες ολιγοθέσιων σχολείων και νηπιαγωγείων σε ενημερωτικές συναντήσεις.
            Συγκεκριμένα, ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κρήτης και οι Προϊστάμενοι επιστημονικής και παιδαγωγικής καθοδήγησης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κρήτης καλούν τους υπεύθυνους των Περιβαλλοντικών κέντρων της Κρήτης και τους προϊσταμένους των ΚΕΔΔΥ σε συνάντηση τη Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014 στην Περιφερειακή Διεύθυνση Κρήτης.

Περισσότερα

Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Θέλουμε ανθρώπινη ζωή!

Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Θέλουμε ανθρώπινη ζωή!

Υπάρχουν και οι άνεργοι ή υποαπασχολούμενοι συνάδελφοι, όπου το δράμα είναι πολύ μεγαλύτερο.

Πολλοί από αυτούς λένε «να ήμουν στη θέση σου κι ας γύριζα στο Αιγαίο ή αλλού» - εκεί μας έφτασαν, αφού δε βγαίνει η ζωή. Εδώ όμως θα ασχοληθώ με τους αναπληρωτές, γιατί ανάμεσά μας υπάρχουν πολλές ψευδαισθήσεις και αυταπάτες…

Νέοι - νέες και ωραίοι – ωραίες, αφού πέρασαν πόσα χρόνια σπουδές, πανεπιστήμια, ΑΣΕΠ κλπ πέτυχαν να διορίζονται αναπληρωτές. Ας μη μπω στις λεπτομέρειες, πλήρους – μειωμένου ωραρίου, γενικής – ειδικής αγωγής, μήνες απασχόλησης κλπ, που πονάνε περισσότερο ή λιγότερο.

Τελευταία έσκασε και η πρόθεση του υπουργείου για τους εθελοντές αναπληρωτές. Έφτασε και η πρόθεση να πάνε για νέο ΑΣΕΠ, με μοναδικό σκοπό να «ξαναβγάλουν από το παιχνίδι» τους υπάρχοντες αναπληρωτές, με τις τεράστιες πλέον προϋπηρεσίες.

Έτσι «καθαρίζουν» κάθε λίγα χρόνια τα υπουργεία παιδείας τους συμβασιούχους. Η Διαμαντοπούλου π.χ. το είχε πει απερίφραστα, ότι το ν.3848/10 και το νέο τρόπο προσλήψεων τον έκαναν, γιατί «έγιναν πολλοί οι εκπαιδευτικοί των πινάκων προϋπηρεσίας». Ο Αρσένης κατάργησε την επετηρίδα (ν.2525/97), γιατί «οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί ήταν πάρα πολλοί και η επετηρίδα απέκλειε το διορισμό των νεότερων».

Τι κάνουν οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί; Αυτοί που «απέτυχαν» στους ΑΣΕΠ (ωραίο κι αυτό – να σε βαθμολογούν με αρνητική βαθμολογία και με βάση το 55/100 και σε γνωστικά αντικείμενα που δεν τα διδάχτηκες στο πανεπιστήμιο, π.χ. ΠΕ04(01-05)), αυτοί λοιπόν πήγαν στα σπίτια τους απελπισμένοι. Αυτοί που πέτυχαν στους ΑΣΕΠ ή «βρήκαν άλλο τρόπο να τρυπώσουν» στο σύστημα, παίρνουν το «χιλιάρικο της ντροπής» και γυρίζουν την Ελλάδα, όπως οι περιοδεύοντες θίασοι (τα «μπουλούκια»). Τέτοιος είμαι κι εγώ και για αυτούς γράφω εδώ.

Φέτος λοιπόν, το υπουργείο αποφάσισε να μας εξετάζει κάθε χρόνο εμάς τους αναπληρωτές (α) με ψυχολόγο – πριν ήταν ανά τρία χρόνια και (β) αν είμαστε παιδεραστές – αρχικά με ποινικό μητρώο και μετά αρκέστηκε σε υπεύθυνη δήλωσή μας.

Είναι η πρώτη φορά που συμφωνώ με την πολιτική του υπουργείου. Σωστά, κατάλαβε ότι με τη ζωή που κάνουμε οι αναπληρωτές, πρέπει να μας παρακολουθεί πιο στενά… αφού δεν είναι φυσιολογική ζωή. Χρειαζόμαστε και ψυχολόγους και σεξολόγους!!!

Παντρεμένοι με παιδιά μακριά από τις οικογένειές τους για χρόνια.

Σύγχρονοι Οδυσσέες μακριά από την Πηνελόπη και χωρίς την Κίρκη ή την Καλυψώ να τους παρηγορεί, γιατί είναι πιστοί στην Ιθάκη τους.

Ελεύθεροι, -ες νέοι, που άρχισαν να μεγαλώνουν επικίνδυνα και τριγυρίζουν μόνοι στο πουθενά, χωρίς τη δυνατότητα να στεριώσουν κάπου, να κάνουν οικογένεια.

Γρήγορα λοιπόν το κατάλαβε το υπουργείο, μπράβο του… Ψυχολόγοι, σεξολόγοι, μάγισσες, βότανα και ΑΣΕΠ!!! για να απαλλαγεί από ετούτη την περίεργη ράτσα των αναπληρωτών.

Ανάμεσά μας, κάποιοι νέοι πιστεύουν ότι θα σωθούν και στηρίζουν την πολιτική του υπουργείου. Κάποιοι έκαναν ενώσεις ή συλλόγους αναπληρωτών, άνω ή κάτω γειτονιάς, ΠΕ, ΔΕ, κ.ά. που συζητούν για την ποιότητα του σχοινιού της κρεμάλας, όταν θα μας διώχνουν. Αγνοούν ότι η Δημόσια δωρεάν παιδεία πάει κατά διαόλου και το σχολείο της αγοράς έρχεται.

Κοιτάζουν «την πάρτη τους» οι «χιλιαρικάκηδες»! Αυτοί χρειάζονται ψυχολόγους σίγουρα.

Γ.Κ.

Αναπληρωτής του ΠΑΜΕ

με διπλά … μόρια!

Πηγή: http://www.alfavita.gr/ 



Υπό κατάληψη και σήμερα Γυμνάσια και Λύκεια στη Μεσαρά!

Υπό κατάληψη και σήμερα Γυμνάσια και Λύκεια στη Μεσαρά!

            Δεν αναστέλλουν τον αγώνα τους οι μαθητές της Μεσαράς και ήδη προχώρησαν σε νέες καταλήψεις σχολείων, συμμετέχοντας στην «2η Πανελλήνια Κατάληψη» που ουσιαστικά ξεκίνησε από σήμερα.

            Από τα σχολεία της Μεσαράς στις καταλήψεις σήμερα συμμετείχαν:

Περισσότερα

Συνάδελφοι, με το Λοβέρδο και τους μνημονιακούς δεν υπάρχει ελπίδα!

Συνάδελφοι, με το Λοβέρδο και τους μνημονιακούς δεν υπάρχει ελπίδα!

Του Ζαχαρία Καψαλάκη

Μου ζητάτε από το πρωί να σχολιάσω τη συνέντευξη Λοβέρδου στο Χατζηνικολάου.

Καλά, τόσο καιρό δε χορτάσατε παραληρήματα;

Περισσότερα

Η Παιδεία χρειάζεται Δημοκρατία

Η Παιδεία χρειάζεται Δημοκρατία

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΕΚΕ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Η Παιδεία χρειάζεται Δημοκρατία

Γι΄ αυτό ο ΣΥΡΙΖΑ δεσμεύεται ότι θα ακυρώσει το ασφυκτικό νομοθετικό πλαίσιο λειτουργίας των σχολείων που έχει επιβάλλει η μνημονιακή πολιτική της κυβέρνησης. Η κυβέρνηση της Αριστεράς με τη βοήθεια και τη ενεργητική συμπαράστασή της εκπαιδευτικής κοινότητας και τη στήριξη της ευρύτερης κοινωνίας θα σχεδιάσει και θα πραγματοποιήσει τις ριζικές αλλαγές και τομές που έχει ανάγκη σήμερα η εκπαίδευσή μας. 

Περισσότερα

Ως πότε θα ζητάμε το αυτονόητο;

Ως πότε θα ζητάμε το αυτονόητο;

Του Θεόφιλου Λαμπρογιαννάκη*

Δυστυχώς παρά τις επανειλημμένες εκκλήσεις μας προς τους αρμόδιους, η κατάσταση με τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό στα σχολεία  του νομού Ηρακλείου παραμένει πολύ δύσκολη. Φτάσαμε στα μέσα Νοέμβρη και η απελπιστική κατάσταση, παρά τις δεσμεύσεις του ίδιου του υπουργού για κάλυψη των κενών μέχρι τις 15 του τρέχοντος μηνός, παραμένει ίδια.

Περισσότερα

Οδηγίες για τους εκπαιδευτικούς της παράλληλης στήριξης

Οδηγίες για τους εκπαιδευτικούς της παράλληλης στήριξης

 

 

 

Για τους συναδέλφους που ρωτούν σχετικά με την παράλληλη στήριξη, σας μεταφέρω την εγκύκλιο του Σχολικού Συμβούλου Ειδικής Αγωγής Κρήτης κ. Κων/νου Τριπολιτάκη προς ενημέρωσή σας:

 

ΘΕΜΑ: «Παράλληλες Στηρίξεις »

ΣΧΕΤ: Ν. 3699/2008, Αριθμ. 27922/Γ6 Υπουργική Απόφαση, Φ.353.1/324/105657/Δ1 Υπουργική Απόφαση, Αριθμ. Πρωτ. 126057/8-10-2012, Εγκύκλιος Δ/νσης Σπουδών Ειδικής Αγωγής

Περισσότερα

Γιατί παραιτήθηκε ο Διευθυντής του Γυμνασίου Μοιρών;

Γιατί παραιτήθηκε ο Διευθυντής του Γυμνασίου Μοιρών;

            Άνω κάτω στα καλά καθούμενα το Γυμνάσιο των Μοιρών σήμερα, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες του “e-mesara.gr” ο Διευθυντής του σχολείου κ. Γιώργος Επταμηνιτάκης υπέβαλε τν παραίτησή του στη Διεύθυνση Α/θμιας Εκπ/σης.

            Αιτία το «εντέλλεσθε» της Δ/νσης Β/θμιας Εκπ/σης Ηρακλείου – σύμφωνα με συνδικαλιστικούς κύκλους – για θέμα που αφορά τη λειτουργία του σχολείου και για το οποίο ο κ. Επταμηνιτάκης δεν ήταν σύμφωνος.

Περισσότερα

Προσλήψεις αναπληρωτών δασκάλων για Παράλληλη Στήριξη

Προσλήψεις αναπληρωτών δασκάλων για Παράλληλη Στήριξη

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για το σχολικό έτος 2014-2015 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές 52 εκπαιδευτικοί Δάσκαλοι ΕΑΕ (κλάδοι ΠΕ71 και ΠΕ70.50) και 140 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων για την κάλυψη λειτουργικών αναγκών στην παράλληλη στήριξη - συνεκπαίδευση μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο πλαίσιο υλοποίησης των ανωτέρω Πράξεων.

Περισσότερα